اجتماعی

نحوه فعالیت «اتوبوس های زندگی»

رئیس سازمان مدیریت بحران تهران از واکسیناسیون 324 هزار نفر در مرحله اول اسکن واکسیناسیون جهاد توسط شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه: علی نصیری در چارچوب آغاز مرحله دوم جهاد پویش واکسیناسیون در تهران اظهار داشت. ، گروه های آسیب پذیر و افراد توانمند. اخیراً ، مرحله دوم ارائه خدمات واکسن مدیریت بحران برنامه ریزی شده بود ، به دستور شهردار تهران ، از امروز در سه حوزه خدمات بهداشتی ، فاصله فیزیکی هوشمند و خدمات مشارکت اجتماعی اجرا می شود.

وی گفت که مرحله اول اسکن بیشتر بر ایجاد مراکز واکسیناسیون ثابت و متحرک … برای واکسیناسیون متمرکز بود.

به گفته رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران ، تاکنون حدود 324 هزار نفر توسط شهرداری تهران واکسینه شده اند و در صورت دوز دوم واکسن این خدمات ادامه خواهد یافت.

او ادامه داد. مرحله دوم اسکن جهاد واکسیناسیون امروز در 22 ایستگاه مترو ، 220 مسجد ، 22 اتوبوس سیار و همچنین از طریق سامانه ای برای 137 گروه آسیب پذیر انجام می شود.

نصیری درباره استقبال کم شهروندان از مراکز واکسیناسیون گفت. از سوی دیگر ، این نیرو به اتوبوس ها منتقل شد. “

بر اساس گزارش پایگاه شهر ، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پایان گفت: در این مرحله ، اتوبوس های زندگی بر روی دسترسی به خدمات واکسیناسیون تمرکز می کنند و در مراحل بعدی در زمینه هایی مانند خدمات مشاوره ، مراقبت وفادار و غیره فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام: