فرهنگ و هنر

ملایری‌ها آماده میزبانی باشکوه از شهدای گمنام

سرگرمی برای همه/ همدان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر گفت. همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس هفته آینده در شهرهای ازندریا و سامان تشییع می شود.

حسین فارسی در سومین جلسه هماهنگی مراسم تدفین شهدای گمنام در شهرستان ملایر حضور شهدای گمنام را مایه خیر و برکت دانست و به تشریح برنامه تشییع و تدفین این دو شهید گمنام به مدت هشت سال پرداخت. حراست مقدس در این شهر

وی با اشاره به رهبری مردم این خطه از ایران اسلامی و تقدیم شهدای بسیاری در این چهار دهه افزود: ملایر با میزبانی از دو شهید گمنام در هشت سال دفاع مقدس، برگ زرین دیگری بر تاریخ جهان می افزاید. فرهنگ ایثار و شهادت این شهر.

این مسئول ادامه داد: طبق هماهنگی ها و برنامه ریزی ها، پیکر مطهر دو شهید گمنام که اخیرا در دوران دفاع مقدس تفحص شده اند، یکشنبه 13 دی ماه ساعت هشت صبح وارد شهرستان می شود.

معاون فرماندار ملایر اعلام کرد. «پس از تحویل پیکر شهدای گمنام به پایگاه امداد جاده ای زاغه، ساعت 9 صبح مراسم دیدار و وداع با شهدا در روستای ینگیکند برگزار و ساعت 10 وارد شهرستان جوخار می شود. . از صبح تا 11:00

فارسی افزود: پیکر یکی از شهدای گمنام برای مراسم وداع به مسجد مسکن مهری امام هادی (ع) منتقل می شود.

او گفت. انتقال پیکر مطهر دو شهید گمنام از ساعت 16 الی 17 به حوزه علمیه خواهران و وداع با شهدا در مسجد چهاردهماس (ع) همزمان با نماز مغرب و عشاء از جمله برنامه های ویژه این مراسم است. . بعدازظهر و عصر یکشنبه 4 ژانویه.

فارسی خاطرنشان کرد: – روز دوشنبه 14 دی ماه ساعت 8 صبح مراسم وداع با شهدا در حسینیه منطقه ملایر با ورود یکی از پیکرهای شهدای گمنام برگزار می شود و همزمان با آن. زمان. پیکر یک شهید گمنام دیگر ساعت 9:30 وارد روستاهای جوراب، پری و زنگنه می شود.

به گزارش سرگرمی برای همه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملایر، وی ادامه داد. یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر روز دوشنبه ساعت 10:30 صبح با ورود یکی از پیکرهای مطهر برگزار می شود. شهدای گمنام تا اذان ظهر.

فارسی با بیان اینکه بعدازظهر روز دوشنبه ساعت 16:30 پیکر مطهر شهدای گمنام برای تشییع به حسینیه سیدالشهداء(ع) ملایر تشییع می شود. دوشنبه شب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا جهت برگزاری مراسم باشکوه وداع با شهدا به شهرهای سامان و ازندریان منتقل می شود.

معاون فرماندار ملایر یادآور شد: پس از برگزاری مراسم وداع با شهدا در شهرستان های ازندریا و سامان پیکر مطهر دو شهید گمنام ساعت 20 دوشنبه شب به کارکنان مدرسه الشهدا ملایر منتقل می شود. .

فارسی گفت: «برنامه محوری و اصلی یادواره شهدای گمنام دوران دفاع مقدس روز سه شنبه 15 دی ماه ساعت 9:30 صبح از مقابل شهرداری ملایر به سمت میدان آزادگان برگزار و به سمت ازندریان و سامان حرکت می کند. شهرها خاکسپاری

انتهای پیام