استان ها

مصوبه شورای عالی امنیت ملی درباره برخورد با مشترکان پرمصرف گاز ابلاغ شد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه اولویت اول گازرسانی بخش خانگی و تجاری است، از ابلاغ بخشنامه مصوب شورای عالی امنیت ملی در خصوص مشترکان پرمصرف کشور و هزینه های گزاف و گزاف خبر داد. . بخش های دولتی و خصوصی.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، مجید چگانی در نشست جامع با روسای شرکت های گاز سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر توصیه های وزارت نفت تاکید کرد. تامین پایدار سوخت زمستانی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نشست اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ جریان ثابت گاز در بخش خانگی و تجاری است. با و گزارش عملکرد روزانه خود در رابطه با این اجرا، با قطعیت هدر رفت گاز یا مصرف بیش از حد گاز در موسسات دولتی و مجتمع های خصوصی پرمصرف. تایید را اعلام کند.

او اضافه کرد: شمول این ابلاغیه شامل کلیه نهادهای دولتی و خود شرکت ملی گاز ایران و شرکت های تابعه آن می باشد. اگر هر یک از آنها زیر بار کالاهای غیرضروری و پرمصرف قرار گیرد، مانند سایر مجتمع های دولتی و غیردولتی گاز زدایی می شود.

معاون وزیر نفت و گاز تاکید کرد: اولویت شرکت ملی گاز ایران گازرسانی به منازل و تامین جریان پایدار گاز برای مصرف کنندگان داخلی است و از منظر تجاری مدیریت مصرف در مواقعی ضروری است. گازرسانی به بخش های مختلف

چگانی با اشاره به مصرف بی رویه و زیاد گاز در بخش دولتی و غیردولتی که شامل قطع گاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: مجتمع های تفریحی از جمله وی به استخرهای آبگرم روباز، جکوزی های روباز و باغ ویلاها و مراکز خرید اشاره کرد که ملاحظات مربوط به هر کدام را به کار می گیرند.

او یادآوری کرد. در فرآیند مدیریت مصرف گاز در دوره سرد، نیازمند هماهنگی و همکاری تمامی ساختارهای مسئول هستیم که علاوه بر حمایت ساختارهای اطلاع رسانی از جمله صدا و سیما، با توجه به اینکه این بیانیه مورد تایید گ. شوراي امنيت ملي به عنوان يك دستور عالي، تمامي ادارات دولتي را برعهده خواهد گرفت، لذا انتظار داريم مديران منطقه در تمام سطوح با مديران عامل شركت هاي گاز منطقه همكاري كامل داشته باشند تا انشاءالله اين امر محقق شود. . با حفظ جریان پایدار گاز در کشور و گرم کردن منازل هموطنانمان خللی وارد نخواهد کرد.

انتهای پیام/