استان ها

مشکلات ذینفعان املاک قولنامه‌ای مرتفع شود

به گزارش سرگرمی برای همه البرز؛ “رحیم خواستون” طی سخنرانی خود در 277مین جلسه رسمی شورای اسلامی کرج گفت. “این وظیفه ما است که از منافع شهروندان خود محافظت کنیم ، و سیستم های نظارتی وظیفه خود را به درستی انجام می دهند. در این جلسه باید مسئولان شورای بزرگان ، شهرداری ، دادگستری ، اداره منطقه ای حضور داشته باشند تا مسائل شهروندان در چارچوب رایزنی ها و گفتگوهای اصولی تر ، مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: برای یافتن راه حلی برای این مشکل ، شورای شهر کرج طی نامه ای به دادستانی در مورد مشکلات شهروندان اطلاع داد که شهرداری نیز باید اقدامات خود را توضیح دهد. اگر ملاک فقط تاریخ تصمیم دیوان عدالت اداری باشد؟ شاید این یک روز تعطیل بود ، به نظر نمی رسد که به راحتی می توان حقوق شهروندان را نادیده گرفت.

نایب رئیس شورای سیاسی کرج خطاب به شهردار ادامه داد. شهرداری باید در لایحه خود شماره اسامی مناطق ، وضعیت پرونده ها را بدون در نظر گرفتن تعمیم در مورد آنها ذکر کند تا بتواند مشورت ، گفتگو و تعامل برقرار کند. به منظور احقاق حقوق شهروندان ، ذینفعان برخی موارد کل زندگی خود را فروخته اند ، اکنون آنها نگران هستند و می گویند مشکل فعلی با توسعه دهندگان ساختمان است ، غیر قابل قبول است.

خاستون اعتراف كرد. “من امیدوارم که مشکل شهروندان از طریق گفتگو حل شود ، اگرچه من از ابتدا مخالف آن بودم.” با این حال ، با توجه به شرایط متقاضیان و تحقیقات بیشتر ، من فکر می کنم توافق و در عین حال ، شهرداری باید اسامی افراد صالح را به صورت شفاف و در نامه ای اعلام کند تا تصمیم بهتری اتخاذ کند.

48: