عمومی

قوای معنوی و ایمانی نیروهای مسلح نقطه هدف دشمن است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حجت الاسلام سید علیرضا آدیانی بعد از ظهر شنبه در جمع فرماندهان پلیس خراسان رضوی در مشهد حضور یافت و فرارسیدن ماه رجب را به آنها تبریک گفت و عید بزرگ را گرامی داشت. فیلتر:

او اضافه کرد. “من از نعمت حضور در نیروی پلیس سپاسگزارم ، این به دلیل مبارزه ، تلاش ها ، تمایل کارکنان پلیس است ، به تعبیر مقام معظم رهبری ، این یک نیروی عالی پلیس است.”

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اعلام کرد. “من صمیمانه دست های معتبر نهادهای انتظامی را می بوسم ، به این بوسه افتخار می کنم.”

حجت الاسلام آدیانی با اشاره به اینکه نیروهای متدین و مذهبی نیروهای مسلح نقطه هدف دشمن هستند ، افزود: “امروز ، شرایط نیروهای مسلح ناجا بسیار امیدوار کننده است ؛ آنها برای اطمینان از امنیت مردم ، حفاظت از مرز ، نیروی بازدارنده آماده هستند.”

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: “ایجاد ناامیدی از عملکرد سیستم اسلامی مردم یکی از اصلی ترین استراتژی های دشمن علیه ما است. آنها می خواهند تصور کنند که وضعیت اقتصادی ، معیشت مردم ، شرایط کشور بسیار مهم است. ما باید با دشمن مذاکره کنید. “طبق منطق اورانیوم ، ما می گوییم بن بست نداریم.

نماینده ولی فقیه در ناجا تأکید کرد. “مردم کشور ما در برابر همه نقشه های دشمنان ، در برابر تهدیدات و نشانه های آنها حضور دارند و می بینیم که آنها 22 بهمن را بر اساس عزت و بر اساس وعده الهی جشن گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه رضایت مردم از سربازان ولی فقیه در استان زیاد است ، گفت: “امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر تمام توان و اقتدار خود در تلاش و کوشش ، به یک منبع صلح و امنیت برای مردم تبدیل می شوند.”

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت. “تأکید کارکنان اجرای قانون بر دعاهای اورانیوم قانون از اولویت اصلی سازمان و ایدئولوژیک و سیاسی پلیس است.

لازم به ذکر است که در ابتدای جلسه ، فرمانده پلیس خراسان رضوی ، سردار محمد کاظم تقاوین ، رئیس عقیدتی سیاسی پلیس ایالت ، حجت الاسلام علیرضا رامیار ضمن خیر مقدم به حاضران ، گزارشی از برنامه های پیش رو رضوی ارائه داد پلیس.