عمومی

تلاش کنیم هیچ یتیمی بدون پدر معنوی نباشد  – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حج: الاسلام اسماعیل دست: افکن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و اشاره به جلسه برنامه طرح: و در استان اصفهان ، هماهنگی برنامه های روز مبارک میلاد نوری با حضور دبیران اجرایی شهرستانهای استان ائمه جمعه در روز جمعه گفت: “در این جلسه ، آخرین هماهنگی.” تاباد: نظرات لازم با اعضا داده شد

حجت الاسلام و المسلمین تسلیم می شوند افکن ارزیابی فعالیتهای همه کسانی که متعهد به اجرای تبلیغات تبلیغاتی هستند ، همزمان ارزیابی معنی: استاندار سعی در تقلید دارد. او گفت. “بدون شک ، ما هنوز برای انجام مسئولیت های خود در احقاق حق امیرالمومنین (علیه السلام) راه طولانی در پیش داریم.” بنابراین ، ما باید با تمام توان در جهت تحقق این حقوق کوشش کنیم ، مدیریت آن اعمال “تعالیم جاری” علوی در انتشار این مضامین و دستورات الهی در سطح جامعه ایرانی اسلامی است.

وی با تأکید بر برگزاری جلسه مستمر ستاد شهرستان برای اجرای برنامه ها ، از دستگیری افراد فقیر به عنوان یکی از اصلی ترین برنامه های آن ستادها اشاره کرد. پیدا کردن: برای بیش از سیزده هزار یتیم در استان اصفهان ، یکی از مهمترین برنامه های ما مطابق با شعار انتخاب شده است: “هیچ یتیمی بدون پدر دلسوز”. بعلاوه تهیه و تهیه جهیزیه برای جوانان نیازمندی که قصد ازدواج دارند ، انجام و اجرای آنها گام: سوم ، کمک وفادار به نیازمندی به نام امیرالمومنی (ع) قبل از نوروز یکی از کارهایی است که با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) در اصفهان ، پروژه محسنین انجام می شود.

دست: افکن برگزاری دوره های مجازی و سازماندهی غدیرولوژی: و: رویکرد: بلاغت: وی یکی دیگر از برنامه های این ستاد را قرائت در مساجد استان ذکر کرد. مومنی و: رویکرد: بلاغت: ما منطقه را در دانشگاه ها در دستور کار داریم.

دبیر اجرایی بنیاد Bin بین المللی در استان اصفهان نیز در همان زمان با در نظر گرفتن پتانسیل فضای مجازی آروز داشته است توزیع شده: وی گفت که وی همچنین محتوا ، تولید و توزیع محصولات چندرسانه ای را از دیگر فعالیت ها اعلام کرد. فیلم ها ، فیلم های کوتاه ، پوسترها ، جنبش: گرافیک ، اینفوگرافیک و: سایر محصولات فرهنگ تبلیغات علوی به منظور گسترش در فضای مجازی ، در شبکه های اجتماعی و همچنین علاوه بر انجام جلسات شناختی در زمینه آموزش صدا در نظر گرفته شده است. میانگین: در این دوره ما یک منطقه خواهیم داشت.

وی در پایان جشن های علویان ، رعایت کامل دستورات بهداشتی در مساجد ، نمازخانه ها ، دفاتر و گرد و غبار را مشاهده کرد. مالش در گلزار شهدا را یکی از برنامه های استان اصفهان در این ایام اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که این برنامه ها با مشارکت مردم هر چه بیشتر رنگ و بوی علوی به فضای استان اصفهان ببخشد.