اجتماعی

از بهسازی بوستان‌ها تا پخش آسفالت در ۴۷۰ نقطه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مدیریت شهری به دلیل خدمات فراوانی که به شهروندان ارائه می شود همواره از اهمیت و جایگاه ویژه ای در پایتخت کشور برخوردار است و به نوعی بسیاری از ابعاد زندگی شهروندان به مدیریت شهری و خدمات رسانی مربوط می شود. شهرداری تهران.

در این بسته خبری به گوشه ای از خدمات مدیریت شهری می پردازیم.

همزمان با اجرای طرح نگهداری، بهسازی باغات منطقه دوم

معاون خدمات شهری و محیط زیست مرز 2 گفت: با اجرای طرح نگهداری و بسیج نیروها و وسایل نقلیه، عملیات بهسازی پارک ها و نگهداری معابر شهری انجام می شود.

عبدالرضا نجاریان گفت: در راستای ارتقای خدمات رسانی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان همزمان با اجرای برنامه خدمات رسانی شهرداری تهران 17 هزار و 600 مترمربع فضای سبز پارک ها مرمت می شود.

وی به نصب و تجهیز 145 قطعه مبلمان شهری در پارک ها اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح علاوه بر احیای فضای سبز پارک ها، چهار دستگاه وسایل بازی کودکان و 2500 متر مربع کف پوش نیز به بهره برداری رسید. نیز تعمیر و بازسازی شدند.

نجاریان افزود: نظافت 810 متر مربع اسراف تبلیغات فیزیکی و غیر مجاز: 9 هزار و 350 متر مربع شستشو و خرید غارت: 2600 متر مربع المان شهری و 38000 متر مربع معابر و جداول شهری و مرمت 550 متر مربع نقاشی دیواری از دیگر اقدامات اجرایی است.

معاون شهرسازی و خدمات زیست محیطی مرز 2 سپس با اشاره به خط لوله آبیاری مناطق سبز به طول 1800 متر گفت: سوراخ ها پیدا می شود، طعمه قرار دارد

از زیباسازی پارک ها تا آسفالت ریزی در 470 نقطه

12 هزار تن آسفالت در 470 جاده غرب تهران در حال انجام است.

شهردار منطقه 9 امروز سه شنبه در ادامه دیدارهای مردمی خود با شهروندان و نمازگزاران مسجد صاحب در مساجد غرب پایتخت برگزار شد. الزمان (درست) در ولسوالی داسغیب دیدار و گفتگو کردند.

سید محمد رحیم مرتضوی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ شهرداری منطقه 9 با شهروندان گفت: به همین منظور بازدید میدانی و دیدار با معتکفین در مساجد و خانواده شهدا، منازل این عزیزان و دیدارهای مردمی برای رسیدگی به مشکلات شهروندان را در اولویت قرار داده ایم.

شهردار منطقه نهم به فعالیت های انجام شده در مناطق غرب پایتخت در شش ماهه اول سال 1401 اشاره کرد و گفت: در مجموع 12 هزار تن آسفالت در شش ماهه اول در بخش فنی و ساختمانی انجام شد. در 470 نقطه از معابر شهری منطقه به منظور بهسازی معابر و بهسازی نقاط برگزار شد. گرفتن توزيع آسفالت به روش هاي مكانيزه و مكانيكي، ضمن احداث كانال جمع آوري آب هاي سطحي به طول 800 متر در خيابان عود و خيابان داسغيب، 20 مورد بهسازي مخزن و جدول، 36 مورد احياي روسازي و جدول گذاري خيابان انجام شد. آب های سطحی را جمع آوری کنید بود

مرتضوی همچنین به اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل ترافیکی منطقه 9 در شش ماهه اول سال 1401 اشاره کرد و گفت: از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه می توان به حمل و نقل عمومی، 400 مورد نگهداری و تعمیر انواع تابلوهای پلیسی و خبری، نصب و تعمیر 167 متر مربع تابلو راهنمایی، پنج هزار ساعت آموزش و ترویج فرهنگ راه به شهروندان اشاره کرد. .

اقدامات معاونت خدمات جمعی و حفاظت محیط زیست مرزی شماره 9 در مدت تعیین شده عبارتند از: افتتاح پاسگاه گردشگری در خیابان بدرالزمان غریب، ارتقای امنیت پارک ها و تفرجگاه های غرب پایتخت، رنگ آمیزی ۳۶ هزار متر مربع دیوارهای شهر، حفظ زیبایی شهر و ایجاد جاذبه های بصری ۱۲ هزار و ۵۰۰. لوله گذاری و تبدیل آبیاری سنتی به مکانیزه در محورهای بزرگراه متوسلیان، آیت الله سعید و دکتر کریب و سایر باغات منطقه از جمله مواردی است که شهردار منطقه 9 از اجرای آن در غرب پایتخت خبر داد. .

وی فعالیت های انجام شده در حوزه اجتماعی و فرهنگی را از جمله فعالیت های انجام شده در منطقه 9 در شش ماهه اول سال 1401 دانست و در این باره گفت: برگزاری بیش از دو هزار برنامه، مراسم ملی، مذهبی و نمادین با مشارکت گسترده شهروندان، ساماندهی 431 بی خانمان، توزیع 6600 سبد کالا و وسایل معیشتی بین اقشار محروم و مستضعف و تامین سلامت شهروندان. از جمله نکات اجرایی می توان به همکاری جامعه پزشکی اشاره کرد.

مرتضوی در پایان از تشکیل سه کمیته ویژه در شهرداری منطقه 9 خبر داد و تاکید کرد. در راستای خدمت رسانی به شهروندان و تسریع در امور جاری سه کمیسیون ویژه با حضور معاونین و کارشناسان تشکیل شد. کمیته های بزرگراه یادگار امام)، کمیته پادگان ج: و کمیسیون امور ویژه شهرسازی

از زیباسازی پارک ها تا آسفالت ریزی در 470 نقطه

اجرای مانور امداد و نجات و آتش نشانی در پارک جنگلی سرخسار

رزمایش امداد و نجات آتش نشانی در پارک جنگلی سرخسار با حضور نهادهای تخصصی شرکت کننده، آتش نشانان، اورژانس، عوامل ستاد مدیریت و پیشگیری از بحران منطقه و ناحیه چهارم به منظور آمادگی و مقابله با حوادث منطقه برگزار شد. پارک جنگلی سرخسار، مرز 13.

محمدهادی علی احمدی با اعلام این خبر گفت: هدف از این رزمایش ها کاهش آسیب ها و افزایش آمادگی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و آتش سوزی و کاهش خسارات آنها در پارک جنگلی است. اسکوربوت حصار تکمیل شده است.

شهردار منطقه 13 افزود: پلیس در سناریویی فرضی به خودرویی در جنگل مشکوک شد. اسکوربوت حصار را متوقف کنید آی تی خودرویی را می‌دهند که به دلیل سرپیچی از دستور پلیس و کنترل نکردن خودرو، با پارکینگ تصادف کرده و خودرو و پارکینگ آتش گرفته و نگهبان، شهروندان و ماموران مجروح شده‌اند. بی سیم و با 13 ولسوالی و آتش نشانی تماس می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعزام تیم ارزیاب منطقه 4 و عوامل اجرایی به محل حادثه مورد ادعا با دستور رئیس مدیریت بحران منطقه، ماموران منطقه 137 برای جلوگیری از ورود شهروندان به محل حادثه، مسدود شدند. امنیت محل توسط نیروهای پلیس تامین می شود، آتش نشانان آتش را مهار کردند و مصدومان توسط عوامل آمبولانس معاینه و انتقال شدند.

علی احمدی با تاکید بر اینکه شناسایی عوامل بروز حوادث و سوانح و فراهم کردن شرایط برای پیشگیری و مبارزه با آنها می تواند خسارات احتمالی را به حداقل برساند، گفت: هدف اصلی این تمرین تعیین نقش مشارکت و مسئولیت هر یک از سازمان ها و ارزیابی کیفیت دوره های آموزشی ستاد برای شهروندان آموزش دیده بود.