عمومی

فشار دادن این نقاط بدن ممنوع

درک فیزیولوژی بدن در حفظ سلامتی و سلامتی انسان بسیار مهم است. دانستن اینکه هر قسمت از بدن چه کاری انجام می دهد ، چه عواملی برای آن خطرناک است ، بخشهایی از بدن نسبت به درد حساسیت بیشتری دارند ، به ما کمک می کند بیماری را بهتر تشخیص دهیم

به گزارش سرگرمی برای همه ، “خبر نیوز” بعدا نوشت: “برخی از قسمت های بدن به فشار ، ضربه بسیار حساس هستند ، گاهی اوقات ضربه کوچک آنها به طور جدی به سلامت انسان آسیب می رساند.” بنابراین بهتر است زمان بیشتری را صرف شناختن بدن خود کنیم. در این مقاله شما را با قسمت هایی از بدن آشنا می کنیم که هرگز نباید فشرده شوند. نقاط حساس اغلب جاهایی هستند که تاندون ها و عضلات به هم می رسند.

اقاقیای سر و نوک انگشتان

سر دندان نوک انگشتان حساس ترین منطقه بدن انسان نسبت به درد است. مناطق کم فشار و ایجاد درد در این مناطق باعث درد در بدن می شود.

علاوه بر این ، بسیاری از رگ های عصبی از پیشانی عبور می کنند ، با فشار دادن این قسمت از صورت ، حتی برای خشک شدن جوش ، درد عصبی زیادی ایجاد می کند و باعث ایجاد یک احساس عصبی شدید در فرد می شود و بر اعصاب بدن تأثیر می گذارد.

بینی:

بینی ، مانند پیشانی ، عروق عصبی زیادی دارد ، بهتر است از فشردن بینی جدا خودداری کنید ، زیرا این حرکات می تواند به مرور زمان بر روی اعصاب فرد اثر سو بگذارد.

شانه ها

شانه ها به فشار و ضربه نیز بسیار حساس هستند ، هر فشار کوچکی در این ناحیه باعث واکنش غیر ارادی فشار خون شود. بسیاری از افراد هنگامی که شانه های خود را با حرکت دادن بازوها در پاسخ به درد فشار می دهید ، سریع واکنش نشان می دهند.

پشت گردن

پشت گردن نیز به فشار و درد بسیار حساس است و اکیداً توصیه می شود از فشار آوردن به این قسمت خودداری کنید ، زیرا فشار زیاد این قسمت می تواند سردرد وحشتناکی در فرد ایجاد کند.

عکسها:

پوشه E به فشار و ضربه نیز بسیار حساس است و توصیه می کنیم هیچ فشاری به این قسمت وارد نشود.

قسمت فوقانی پشت

یکی از حساس ترین قسمت های بدن ، رسیدن عضلات کمر به تیغه های شانه در قسمت فوقانی کمر است. فشرده سازی هر یک از این نقاط باعث واکنش های عصبی می شود ، در طولانی مدت باعث ایجاد تنش عصبی در فرد می شود ، اعصاب پشتیبانی می کند.

انتهای پیام: