اجتماعی

عزت ملی از مسیر تولید ملی می گذرد/ ویروس انگلیسی جوانتر ها را بیشتر گرفتار می‌کند

وزیر بهداشت گفت. “چند روز پیش افتخار ما را داشت که اولین دور آزمایشات بالینی واکسن تاج ایرانی را در کشور انجام دهیم.” از روز اول تیم هایی از شرکت های دانش بنیان ، انستیتو پاستور ، رازی ، بنیاد برکت را جمع آوری کردم و از آنها خواستم که روی واکسن داخلی کار کنند.

به گزارش سرگرمی برای همه و وبدا ، دکتر سعید نمکی در دهمین اجتماع مجازی ائمه جمعه سراسر جمعه اعلام کرد. “تأکید ما بر ساخت واکسن تاج در کشور است ، زیرا عزت ملی از طریق تولید ملی می رود. ما دانشمندان بزرگی در کشور داریم. آنها قابل احترام هستند. من به عنوان یک ایمونولوژیست ، چندین دهه است که ترویج واکسن ها را در کشور دنبال می کنم.

او اضافه کرد. خوشبختانه تیم هایی برای ساخت واکسن در کشور تشکیل شده اند. » ائمه اطهار ، آگاه باشید ، شما می توانید از کانالهای مختلف چیزهایی را بشنوید ، اما به هر دو موردی که از من می شنوید توجه کنید. اول ، کسی می گوید که او متخصص این زمینه است ، و دوم ، کسی می گوید که کسی در راس وزارت بهداشت در حال بررسی دقیق روند بیماری است.

وزیر بهداشت یادآوری کرد. شک نکنید ، خدا را شکر ، در پایان بهار سال آینده ، واکسن ساخت داخل در دسترس افراد با تولید بالا خواهد بود ، زیرا ما از واکسن در داخل کشور با همه سیستم عامل ها و زیرساخت های مختلف استفاده می کنیم. در حال حاضر 19 واکسن برای Covid با استفاده از 5-6 روش تولید شده است. در کشور ، با تمام این روش ها ، ما زیرساخت ها را آماده می کنیم و نتایج را ارزیابی می کنیم ، و در آینده بسیار نزدیک ، گروه های دوم و سوم واکسن های خانگی ، آزمایشات بالینی انسانی. با خودت شروع کن

دکتر نمکی ادامه داد. شک نکنید که سال آینده ما یکی از مهمترین واکسن های سازنده Covid 19 در جهان خواهیم بود. حال ، اگر به سایت های بین المللی مانند یونیسف یا سازمان بهداشت جهانی نگاه کنید ، آنها از ایران به عنوان یکی از قوی ترین واکسن ها یاد می کنند.

وی گفت: قبل از اینکه واکسن خانگی تأیید و به بازار عرضه شود ، باید گروه های آسیب پذیر را در برابر بیماری واکسینه کنیم. در این راستا ، ما سعی کردیم عجله نکنیم ، واکسن لازم را از ایمن ترین منابع جهان تهیه کنیم ، همانطور که در ترکیه ، امارات ، در برخی از کشورهای منطقه آغاز واکسیناسیون ، شروع واکسیناسیون است ، همانطور که ما ارائه می دهیم. ما نیستیم. این یک آزمایش بالینی فاز سوم است که شامل یک یا دو واکسن خارجی در این کشورها است و به افراد اجازه می دهد آزمایشات بالینی را در این شرکت ها انجام دهند.

وزیر بهداشت یادآوری کرد. “ما به هیچ تولید کننده واکسن خارجی اجازه ورود به آزمایش بالینی واکسن خود را نداده ایم. ما شاهد بوده ایم که عزت ملی ما فراتر از تبدیل شدن به آزمایشگاه تولیدکنندگان واکسن در جهان است.” ما شرط گذاشتیم ، گفتیم وقتی قول دادید که می توانید در داخل ایران واکسن تولید مشترکی را که یک کشور میزبان دارد ، آزمایش بالینی را شروع کنیم ، اکنون گروهی را برای مذاکره به خارج از کشور فرستاده ایم. ما به زودی این کار را به پایان خواهیم رساند تا مرحله سوم آزمایشات بالینی را در کشورمان پس از انجام دو دور اول خارج از کشور آغاز کنیم.

دکتر نمکی گفت. منابع تأیید شده ، ما واکسن را آماده کرده و برای گروه های آسیب پذیر شروع می کنیم.

وی گفت: “در مورد ویروس تازه معرفی شده ، من دیروز اعلام کردم که اولین مورد ویروس را کشف کردیم که توسط یکی از هموطنانمان از انگلیس وارد شده بود.” خوشبختانه حال عمومی وی خوب است ، وضعیت بدی ندارد. این ویروس جوانان را بیشتر آلوده می کند ، از یک نظر خوب است که می تواند باعث مرگ کمتر شود ، اما با مرگ های وحشتناکی که در اروپا و انگلیس مشاهده می کنیم ، نمی توانیم خیلی مطمئن باشیم.

وزیر بهداشت اعلام کرد. وی افزود: “به جز اولین موردی كه پیدا كردیم ، پرونده نزدیكان وی ، كه در حال پیگیری آن هستیم ، مورد جدیدی از ویروس جدید انگلیس در كشور نداشته ایم.” تردیدی ندارم که با عطوفت ، هماهنگی و صمیمیت بین ما ، ائمه جمعه ، پاسداران محترم کشور ، به عنوان یاران قدیمی نظام ، انقلاب ، مردم ، بر این طوفان غلبه خواهیم کرد.

دکتر نمکی اشاره کرد. 160 شهر سرخ و تعداد قابل توجهی از شهرهای نارنجی زرد شده اند ، و اگر پروتکل ها را به خوبی حفظ کنیم ، هماهنگی ، دلسوزی و صمیمیت را حفظ کنیم ، شهرهای زرد قطعاً به شهرهای سفید تبدیل می شوند ، امیدوارم که مراکز زیارتی مذهبی و مذهبی در اسرع وقت ایجاد شوند. به روی فدائیان اهل بیت باز است.

وی گفت: “ما و شرکایمان نگرانی های جدی در مورد Covid 19 داریم.” یکی از نگرانی های ما جهش های ویروسی است. اکنون به طور منظم به قسمتهای مهم ویروس جهش یافته است. هر روز گزارشات جهش ویروس در سراسر جهان را می خوانیم ، شاهد جهش های مختلف ویروس در کشورمان هستیم ، اما تا چند روز پیش انگلیسی ها در قسمت پروتئین جهش می کردند یا ویروس را می فهمیدند ، که می تواند به غشای مخاطی بچسبد. جهش ها جهش های آهسته ای هستند که نقش عمده ای در پاتوژنز یا مرگ و میر ویروس ندارند.

وزیر بهداشت ادامه داد. می تواند در از بین بردن و آلوده شدن ویروس بسیار مثر باشد. یکی از نگرانی های شرکای ما این است که جهش های ویروس تأثیر بیشتری بر ما می گذارد ، اما تنها کاری که می توانیم انجام دهیم فعال سازی پروتکل است. من از ائمه نماز جمعه ، جماعاتی که مردم کشور به آنها اعتماد دارند ، می خواهم که با پیروی از دستورالعمل های همراهی ، به هدایت مردم ادامه دهند.

انتهای پیام /