عرضه فیلم های به بهانه روز مقاومت

فیلم | فیلم های

در آستانه روز مقاومت اسلامی ، سیستم اماریار به همین مناسبت مجموعه فیلم هایی با عنوان “مقاومت ، تنها راه پیروزی” را برای نمایش خانگی و خرید به نمایش گذاشت.

در تاریخ 13 اوت ، سی و یکمین روز از روز مقاومت اسلامی ، سی و دومین سالگرد پیروزی حزب الله در لبنان ، سیستم اماریار مجموعه فیلم هایی با عنوان “مقاومت ، تنها راه پیروزی” را برای نمایش در خانه منتشر کرد. و پیشنهاد داد که به همین مناسبت خرید کنند.
“بازل الخطیب” به کارگردانی “بدل الخطیب” و “ضیا علی” اولین فیلم از سیستم “اماریار” برای روز مقاومت اسلامی است. این سریال داستان یک شخصیت برجسته در مسیحیت ، هیلاریون کابوجی را نشان می دهد که در سال 1965 رهبر کلیسای کاتولیک در اورشلیم شد و از آن زمان تاکنون کمک کرده است تا در برابر رژیم ستمگرانه در اورشلیم مقاومت کند.
«رضا برجی» کارگردانی مستند «ساحل اشک و زیتون» کار بعدی این فیلم است. این مستند داستانی چهار قسمت از 33 روز قساوتهای ارتش اسرائیل است که از آغاز تا پایان جنگ ، مقاومت و حضور مردم در بیروت ، سایر شهرهای لبنان ، پناهجویان جنگ برای کشتن افراد بی گناه در روستای کنا است.
“پیرمرد و اسلحه” به کارگردانی وحید امیرخان اثر دیگری در این بسته فیلم است. این مستند تحولات در جنوب لبنان را از آغاز درگیری شیعه و مسیحی در سال 1975 ، آغاز جنگ علیه مسلمانان ، به رهبری فالانژیست ها شرح می دهد. شخصیت اصلی فیلم ابو حیدر ، سرباز لبنانی نزدیک به امام موسی صدر است که با الهام از انقلاب اسلامی در ایران ، علیه دشمنان صهیونیست ها و شیعیان جنگید.
مستند “انار” به کارگردانی “حیدر بنی حمزه” یکی دیگر از فیلم های بسته بندی شده از سیستم “اماریار” برای روز مقاومت اسلامی است که داستان فشارهای اسلام گرایان شیعه در جمهوری آذربایجان را روایت می کند ، جایی که اکثر مردم آن شیعه هستند. موج اسلام گرایی در این کشور با مشت آهنین سرکوب می شود ، که از آن حتی پرچم های عزادار ابا عبدالله حسین (ع) در امان نیست.
مستند “کشمیر ، بهشت ​​فراموش شده” به کارگردانی سید سلیم جعفوری یکی از آثار موجود در بسته فیلم فیلم سیستم “اماریار” است. این اثر نتیجه کارگردانی قسمتهای مختلف “کشمیر” است. منطقه ای بسیار زیبا که در طول تاریخ با عنوان “ایران کوچک” شناخته می شود. زیرا طی قرون متمادی ، دو قوم ارتباط فرهنگی داشته اند. جلوه های تاریخی حضور ایران در کشمیر ، تاریخچه این منطقه و وضعیت فعلی برخی از موضوعات مورد بررسی در این مستند است.
مستند سلفین وحید فراهانی با ابو مهدی ، تهیه شده توسط سید هاشم موسوی ، کار دیگری در این مجموعه فیلم است که داستان ابو مهدی المحنس ، فرماندار مقاومت را روایت می کند که در خطوط مقدم کشته شد. حضور شهید فرمانده شعبی. شهید ابو مهدی در بسیج عمومی علیه داعش نقش اساسی داشت و سالها با تهدید عمومی عراق جنگید.
فیلم مستند شیخ آل-مجاهدین وحید وحید فراهانی فیلم فیلم روز روز اماریار سید هاشم موسوی یک بخشی از زندگی وی در پیروزی جبهه مقاومت علیه داعش در عراق نقش داشت. پس از شهادت ابو مهدی المحنس ، وی به عنوان جانشین خود در بسیج مردمی معرفی شد.
مستند “شیوان یانکی” به کارگردانی “میثم پوررشید” و تهیه شده توسط “حیدر مامور” اثر دیگر این بسته فیلم است. پس از حمله عراق ، گروهی به نام آساب اهل الحق ، به فرمان دانشجویی جوان شیخ قیس خزعلی ، وارد مسلح ، مستقیماً در جنگ با یانکی های آمریکایی شدند و ضربات سنگینی به آنها وارد کردند تا اینکه اسیران شیخ را اسیر نکردند. در پاسخ ، نیروهای آسب پیتر مور ، یکی از تأثیرگذارترین مشاوران انگلیس را به گروگان گرفت.
مستند “رویای خلافت” به کارگردانی “سید مجتبی خیام الحسین” ، مجموعه ای از فیلم “آماریار” برای روز مقاومت اسلامی است. این مستند داستان بسیج عراقی ها هنگام آزادسازی موصل است.
مستند وحید فراهان “ارباب جنگ” اثر دیگری در این بسته فیلم است. این اثر با استفاده از فیلم های مستند از مبارزان مقاومت ، نقش ایالات متحده در حمایت و ایجاد داعش را مورد بررسی قرار می دهد. تصاویر به کار رفته در این مستند با شناسایی جبهه مقاومت مرکز کنترل فرماندهی فرماندهی آمریکایی تحت تأثیر کارشناسان اطلاعاتی و به تصویر کشیدن تاریخ واقعی جبهه جنگ با داعش در سوریه و عراق به دست آمده است.

مستند بومرنگ ، به کارگردانی محسن تقی زاده و تهیه کنندگی سید جم امل اودسیم ، یک بسته فیلم آماریار برای روز مقاومت اسلامی است که ظهور داعش در منطقه را نشان می دهد. مشکلات جهان و در زیر ذره بین ریشه اصلی جریان تاکسی را به ارمغان می آورد.
مستند “انقلاب بدون مرز” به کارگردانی “ربیع ساکاف” و تهیه شده توسط “کاسم منتظر” اثر دیگری در بسته این فیلم است. قیامهای مردمی اخیر در جهان عرب گسترده تر شده است ، از جمله آن می توان به انقلاب اسلامی در ایران ، تأثیر عقاید امام خمینی (ره) ، جنبشهای مردمی ، نقش جوانان در انقلابهای پیشرو ، مخالفت با استکبار جهانی آمریکا و صهیونیسم اشاره کرد. و این استراتژی هایی است که اخبار جهان ، رسانه ها را به یک جنگ واقعی و حرفه ای تبدیل می کند.
“سنبله لی” به کارگردانی “مالکوم ایکس” داستان “مالکوم ایکس” رهبر مشهور سیاهپوستان را روایت می کند. مالکوم توسط پلیس دستگیر شد و به ده سال زندان محکوم شد. وی در زندان به تحصیل علوم دینی ، گرویدن به اسلام و تغییر مسیر زندگی خود پرداخت.
مخاطبان و حاضرین می توانند با مراجعه به وب سایت “اماریار” Ammaryar.ir ، این آثار جذاب را با دریافت اشتراک تا 50٪ تخفیف بارگیری و تماشا کنند.
“اماریار” منبع تولیدات صوتی و تصویری در جبهه فرهنگی انقلاب است که تحت شعار “تماشای فیلم با خانواده” به دنبال انتشار ، ارائه محتوای مستند سالم ، اول از همه و فیلم ها و انیمیشن ها ، فیلم های کوتاه تولیدات خانگی و فیلم های موسیقی دوم است. در محل است

انتهای پیام: