عمومی

عرضه تخم مرغ از اول بهمن فقط بسته ای

با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ،

تالکش افزود. سند “برنامه ملی بهبود کیفیت بهداشت و سلامت تخم مرغ” در سال 1998 تصویب شد. و تصمیم گرفته شد که از عرضه تخم مرغ بسته بندی نشده از یخچال جلوگیری شود.

او گفت. “طبق بیانیه وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی ، از اوایل ماه فوریه عرضه تخم مرغ فله ممنوع شده است. طبق قانون ، نقض آن نقض بهداشت است.

تالکش افزود. تخم مرغ ها در سه دسته برتر ، معمولی ، 30 قطعه از طراحی خانه ارائه می شوند.

دبیرکل انجمن ملی طیور با اشاره به اینکه فرصتی برای بسته بندی تخم مرغ در کشور وجود دارد ، گفت: “این پروژه به تدریج ابتدا از مراكز ایالت های اصلی كشور آغاز می شود و سپس در كل كشور اجرا می شود و مغازه ها موظف به فروش تخم مرغ هستند.” بسته بندی شده و در یخچال نگهداری می شود.

تالکش با بیان اینکه کمتر از 15 درصد تخم مرغ در کشور در بسته بندی های بسته بندی عرضه می شود ، افزود: سهم بسته بندی تخم مرغ در کشور کم است به این دلیل که تخم مرغ ها باید در شرایط بهداشتی نگهداری و در یخچال نگهداری شوند. در استان تهران ، حدود 25٪ تخم مرغ به صورت گواهی شده و بسته بندی شده به فروش می رسد.

دبیرکل انجمن ملی طیور افزود: “سال گذشته این کشور 1.5 میلیون تن تخم مرغ صنعتی تولید کرد که این میزان بیشتر از امسال است.”

تالکش گفت. “تعداد تخم مرغ مصرفی در کشور نسبت به گذشته افزایش یافته است ، بنابراین سال گذشته سرانه تخم مرغ 206 عدد بود که امسال به 220 مورد رسیده است.”