عمومی

عاملان ترور سردارسلیمانی ۴۸تن هستند

حسین امیر عبداللهیان سخنگوی سالگرد شهید سردار سلیمانی صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری برنامه های بنیاد حفظ و نشر آثار شهید حاج قاسم سلیمانی را که به سردار حاج قاسم سلیمانی اختصاص داده شده بود ، اعلام کرد. «اولین سالگرد شهادت سرلشکر سلیمانی مصادف با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) است. سردار سلیمانی همیشه در حسینیه خود در زادگاهش کرمان مجالس عزاداری برگزار می کرد. ویژگی اصلی سردار سلیمانی محبوبیت وی بود.

او گفت. “از طرف خانواده شهید ، خانم عین عیناب سلیمان برای مراسم سالگرد سخت تلاش می کند. ما در روزهای آخر با دیدار با مقام معظم رهبری اعضای خانواده شهید ، شروع رسمی برنامه های بزرگداشت را داشتیم. برنامه های مختلفی نیز توسط دوستداران سردار تدوین شده است.

سخنران سالگرد شهید سردار سلیمانی افزود. “برنامه های بزرگداشت تا 17 ژانویه که مصادف با نوبت خطبه مقام معظم رهبری به احترام سردار سلیمانی است ، ده روز ادامه خواهد داشت.” در داخل ، این برنامه ها شامل ابتکارات شما خواهد بود ، بخشهای مختلف مردم ابتکارات خود را اعلام کرده اند. افرادی از طبقه کارگر ، از کارمندان ، از دانشگاه گرفته تا هنرمندان ، از ورزشکاران هستند که برنامه ها را در حوزه عمومی دنبال می کنند.

امیر عبداللهیان با اشاره به اینکه این برنامه ها به دلیل شرایط کرون اجرا می شود ، گفت. “برخی از برنامه ها شخصاً در منطقه اجرا می شوند ، حتی در محور مقاومت. همچنین برنامه هایی وجود دارد که در سطح بین المللی پیش بینی شده است. ” فراخوان مسابقه های مطالعه کتاب ندای “مرد میدان” یکی از قدرتمندترین است. تشکیل تئاترهای آنلاین در سطح ملی با نام “سرباز مقاومت” یکی از این برنامه هاست.

اشاره کرد. برنامه نیروی بسیج به نام سردار سلیمان در چندین سطح اقدام کرده است. برای سطح اول ، نیروهای بسیج در آستانه نبرد با کرونا وارد عمل شدند و 2000 زندانی غیرعمد با کمک وفاداران آزاد شدند. قرار است کنفرانسی درباره پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود ، اما این برنامه بصورت زنده توسط رسانه ها پوشش داده خواهد شد.

سخنگوی ستاد بزرگداشت سردار شهید سلیمانی ادامه داد. “برنامه های مختلف به مدت 10 روز در سردار سلیمان ، زادگاه شهر کرمان تدوین شده است و هسته اصلی این برنامه ها محبوب خواهد بود.” زیارت مزار شهید سلیمانی امروز به صورت آنلاین در دسترس است. فراخوان “مرد میدان” از روز گذشته اعلام شده است. هواداران شهید سلیمانی می توانند زیرنویس ها ، شعرها ، عکس ها و آثار خود را از طریق فضای مجازی و از طریق تلفن به وب سایت ارسال کنند.

امیر عبداللهیان اظهار داشت. “صدها مستند ساخته شده است ، از جمله آمرلی ، یک مستند 360 درجه ، ابو مهدی المهندس. ذکر تاریخ مستند زندگی مستند سردار سلیمانی با حساسیت ویژه به بنیاد سردار سلیمانی برمی گردد که مهمترین مسئولیت وی جلوگیری از تحریف زندگی سردار سلیمانی است. اولین زندگینامه سردار سلیمانی در سالگرد شهادت با عنوان “من از هیچ چیز نمی ترسیدم” منتشر می شود. این کتاب به 7 زبان زنده دنیا و به طور کامل توسط سردار سلیمان ترجمه و منتشر شده است.

او روشن کرد. کتاب دیگری از افشین علا با عنوان “سربازنامه” از جمله آثاری است که منتشر می شود. در سطح بین المللی ، برنامه های محبوب در یمن ، لبنان ، فلسطین و عراق انجام می شود. ویژه برنامه ای به نام جایزه سرداری سلیمانی Rif پنطیکاست به افرادی اهدا می شود که در طول سالگرد در سطح مقاومت باشند.

سخنران ستاد بزرگداشت سردار شهید سلیمانی تأکید کرد. با وجود محدودیت استفاده از عکس و نام سردار سلیمانی در فضای مجازی ، اقدامات در حال انجام است. علی رغم تلاش قوه قضائیه برای برخورد با عاملان قتل شهید سردار سلیمانی ، امیدواریم که آنها زودتر مجازات شوند. شش کشور نمایندگی قضایی دریافت کرده اند و دادگستری با جدیت این پرونده را پیگیری می کند.

امیر عبداللهیان افزود. “مقصر اصلی ترور سردار شهید به 48 نفر افزایش یافته است. امیدواریم به زودی حکم این افراد را ببینیم. بعلاوه ، با وجود چندین سیلی محکم به متجاوزان ، انتقام شدید به موقع انجام خواهد شد.

وی در مورد اینکه شهید سردار سلیمانی چقدر در تقویت جبهه مقاومت موثر است ، گفت: مهمترین اقدام وی در زمان حیات وی نقش آنها در جنگ در شرق ، نقش بزرگ آنها در امنیت ، محکومیت رژیم صهیونیستی ، ایجاد قراردادهای سیاسی و امنیتی جدید بود که با وجود حمایت بیش از 80 کشور از ورود سوریه به لیبی جدید جلوگیری کرد. و از تجزیه عراق و سوریه جلوگیری کرد.

امیر عبداللهیان افزود. «شهید سلیمان از سردار سلیمان بزرگتر است. ایده های Spider Soleimani تحت عنوان مدرسه سلیمانی چراغی در زمینه علم ، فناوری و توسعه منطقه ای است.

سخنران سالگرد شهید سردار سلیمانی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی و آیا ایالات متحده می تواند با ترور سردار سلیمانی به اهداف خود برسد؟ و این سیستم نشان داد که واضح است که پس از ترور سردار سلیمانی ، بازتاب ها حداقل 103 امتیاز بود ، به طوری که نه تنها اهداف دشمنان ناکام ماند ، بلکه هژمونی کاخ سفید ، رژیم صهیونیستی نیز فروپاشید.

او استرس داشت! یک کنفرانس حضوری محدود با حضور مردم از داخل و خارج کشور در تاریخ 3 ژانویه در تهران برگزار می شود.

در پایان ، امیر عبداللهیان در مورد جزئیات پرونده قتل سردار سلیمانی افزود. مقامات دولت عراق همکاری خوبی با دادگستری داشته اند و پرونده با جدیت در حال پیگیری است.