اجتماعی

ضرورت تجهیز و شارژ انبارهای امدادی ساوه

سرگرمی برای همه / مرکزی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی بر لزوم تکمیل انبارهای جمعیت هلال احمر ساوه تأکید کرد.

علیرضا محمودی امروز در گفتگو با خبرنگاران در چارچوب مانور سناریوی 5.8 ریشتری در یکی از روستاهای ساوه. این مانور با هدف ارزیابی آمادگی اعضای هلال احمر و کارگروه انجام می شود. مدیریت بحران ساوه انجام شد ، ساختاری که برای انجام مانور زلزله یک ساعت قبل از زمان دفتر ، در آخرین روز هفته انجام می شد.

وی با یادآوری اینکه زمان و مکان حادثه را نمی داند ، گفت: “با این جزئیات اعلام شد که ساعت 2 بعد از ظهر در روز چهلم ، زمین لرزه ای به بزرگی 5.8 ریشتر در روستایی در حدود پنج کیلومتری شهر ساوه در عمق 9 کیلومتری گزارش شد. در مدت کوتاهی ، کادر پزشکی هلال احمر ساوه و هلال احمر اردوی مانور زلزله ایجاد کردند و داوطلبان برای غلبه بر بحران اعلام آمادگی کردند.

وی به حضور به موقع داوطلبان جمعیت شهر در هر سه حوزه داوطلبانه ، جوانان و نجات شهرستان اشاره کرد.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه ایران یکی از فاجعه بارترین و خطرناک ترین کشورهای جهان است ، گفت: تست شده و ارزیابی شده است.

وی به نقاط ضعف و زیرساخت های مورد نیاز هلال احمر در زمان بحران اشاره کرد. آنها را با عمل راضی کنید.

تجزیه و تحلیل اضافه کرد ، وی توانست دلایل کمبود نیروهای داوطلب بیشتری را در این زمینه کنترل کند. اعضای داوطلب بیشتری در سیستم داوطلبان هلال احمر ثبت و سازماندهی شده اند ، اما امروز داوطلبان کمتری در این مانور حضور داشتند که دلایل آن باید بررسی شود. بگیر

به گزارش سرگرمی برای همه ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ساوه نیز گفت: ساوه علاوه بر مدیریت بحران در این شهر در هنگام بلایا ، یکی از اعضای پایتخت 18 کشور است.

مهدی الیاس با تأکید بر اینکه مدیریت زمان برای کاهش پیامدهای مادی زندگی بحرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، گفت: مدیریت قیمت گذاری تماس در تماس حضور داشت.

وی گفت: با داشتن یک پتانسیل بزرگ در زمینه حوادث و بلایای طبیعی ، شهرستان ساوه. ساوه ، در آستانه زلزله ، باید آمادگی کارکنان مدیریت بحران در صنایع مختلف اضطراری ، مانند صنایع شیمیایی را ارزیابی کند. این منطقه را گرفت

در سناریوی زلزله 5.8 ریشتری ، مانور صفر ثانیه در یکی از روستاهای ساوه با حضور پلیس ، اورژانس ، آتش نشانی ، هلال احمر ، خدمات امدادی برگزار شد. در این مانور که در جمعیت هلال احمر ساوه برگزار شد ، تیم های امدادی با تجهیزات و امکانات لازم برای کمک به بلایای طبیعی حضور داشتند.

انتهای پیام: