اجتماعی

شیرهای پارک وحش اراک به قفس بازگردانده شدند

سرگرمی برای همه/ مرکز شهردار اراک گفت: پس از انجام عملیات مشترک، شیرهای باغ وحش اراک که یکی از کارکنان را کشته بودند به قفس بازگردانده شدند.

دکتر علیرضا کریمی دهم بهمن ماه در جمع خبرنگاران از کشته شدن یکی از کارکنان باغ وحش اراک در حمله شیر خبر داد. یکی از شیرها به جانور حمله می کند و او بر اثر جراحات شدید می میرد.

او اضافه کرد. «در پی این حادثه اداره کل حفاظت محیط زیست منطقه، فرماندار اراک، شهرداری، آتش نشانی شهرداری اراک، نیروی انتظامی برای کنترل اوضاع به پارک آمدند تا شیرها را به قفس بازگردانند. عملیات بازگشت موفقیت آمیز بود.»

شهردار اراک گفت: «قفس شیر کاملاً امن است، اما متأسفانه شیر موفق می شود یکی از درهای تغذیه را باز کند، این اتفاق تلخ رخ می دهد.

رئیس اداره مرکزی حفاظت محیط زیست منطقه نیز به سرگرمی برای همه گفت. در تاریخ 10 بهمن 1392 حوالی ساعت 13:00 پس از تماس تلفنی رئیس باغ وحش اراک با اداره کل حفاظت محیط زیست منطقه مرزی مبنی بر آزادی وی. دو شیر نر را از قفس رها کنید

مهدی مصطفوی گفت: متأسفانه شیرهای نر پس از مجروح کردن نگهبان خوراک حیوانات باغ وحش وارد باغ وحش شدند. با تلاش های صورت گرفته خوشبختانه دو شیر نر به قفس بازگردانده شدند؛ هم اکنون امنیت کامل در محیط باغ وحش برقرار است. هنوز دلیل دقیق حمله شیر به نگهبان باغ وحش مشخص نیست، اما به محض دریافت اخبار تکمیلی، گزارش دقیق این حادثه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام: