اقتصادی

عدم اجرای طرح تفضیلی، اراک را قفل کرده است

سرگرمی برای همه/ مرکز نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پل سنجان به یک اثر باستانی تبدیل شده است، گفت: این پروژه 12 سال است که رها شده اما رها شده است.

محمدحسن آصفری روز پنجشنبه 12 اسفندماه در شورای مسکن استان مرکزی اظهار داشت. وی ادامه داد: اقدام اجرایی ساخت واحدهای مسکونی در قالب رشد تولید مسکن در تمامی شهرستان‌های گاور آغاز شده است که نشان‌دهنده اهمیت دولت است. تعهد در حوزه راه و شهرسازی.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در شورای اسلامی افزود: عدم اجرای طرح تفصیلی شهر اراک شهر را بسته است و انتظار داریم تصویب طرح های جامع و تفصیلی مهندسی با دقت دنبال شود و.

وی با اشاره به لغو طرح 58 متری شهرسازی در اراک اظهار داشت. حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی در اراک از این حیث کارساز نبود که گویی فقط یک قاشق خالی در دهانمان گذاشته بودند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در شورای اسلامی افزود: برنامه کنارگذر شمالی اراک 15 سال است که ناقص مانده است و می توان به این اشاره کرد که روزانه 50 هزار خودرو از این جاده تردد می کنند که بیشتر آلودگی هوای اراک به آن مربوط می شود.

اسفاری ادامه داد. نرخ بالای مسکن در اراک بیداد می کند. بسیاری از کارمندان اگر 50 سال کار کنند آپارتمانی با این قیمت ها نخواهند داشت.

او گفت. حدود 20 هزار نفر در برنامه پرش تولید مسکن منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 8 هزار واحد در حال ساخت است و در سال های آینده باید به معضل ملی مسکن توجه ویژه شود. خواستار اجرای برنامه پروازی تولید مسکن برای مهاجرت مردم به شهرهای بزرگ خنداب، کمیجان و ساروق هستیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در شورای اسلامی ادامه داد. در برخی از روستاهای استان قیمت زمین بسیار بالاست و همچنین مبالغ هنگفتی از مردم دریافت می شود به ویژه برای تعیین قیمت های کارشناسی – فنی. انتظار می رود در این زمینه نظارت شود.

آصفری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم اراده بالایی برای حل مشکل مسکن مردم دارد، افزود. پل سنجان نیز به یک اثر باستانی تبدیل شده که به گفته وزیر راه و شهرسازی باید تا شهریورماه به بهره برداری برسد. این پروژه به مدت 12 سال بازسازی شد، اما متوقف شد.

اشاره کرد. 700 سند به اهالی کوی علی بن ابیطالب (ع) داده شده است که پیش بینی می شود موضوع سند مسکن ساکنان کوی علی ابن ابیطالب و امام حسین (ع) به شرح زیر باشد: حل کرد.

آصفری افزود. برای مشکلات بافت های فرسوده شهر، قطار سریع السیر اراک-قم-اصفهان، احداث خط پروازی اراک-مشهد، اتصال خطوط لوله آب ولی آباد، رسول آباد، ناصری و همچنین زعفرانیه. . باید توجه ویژه ای به ارتباطات کمیجان، میلاجرد، آحاران، کراچای خنداب و درمان در شهر و مشکلات جاده و تدابیر ویژه ای اتخاذ شود. تاکنون چهار پنج رئیس جمهور فرودگاه ارک را افتتاح کرده اند اما هیچ پروازی در هیچ جا انجام نشده است.

او گفت. از ابتدای انقلاب تاکنون بسیاری از راه های ارتباطی روستاهای اراک، خنداب، کمیجان و همچنین کل استان آسفالت نشده است که انتظار می رود اقدامات لازم برای رفع این مشکلات انجام شود. جاده ها با تهیه قیر رایگان.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان خاطرنشان کرد. لطفا اجازه ورود خودروهای چینی و آسیب به “هپکو” را ندهید. نباید اجازه ورود ماشین آلات صنعتی به کشور داد تا از ظرفیت تولید داخلی حمایت لازم صورت گیرد.

انتهای پیام: