اقتصادی

شعار امسال بر محبوبیت اقتصاد تأکید می کند



رئیس دفتر حسابرسی اظهار داشت: شعار رونق و تغییر تولید بر محبوبیت اقتصاد تأکید دارد و باید ریشه اقتصاد کشور در این مرزها ، محیط زیست ، آب و خاک باشد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران ، عادل آذر به رادیو اقتصاد گفت: “به طور كلی 10 سال پیش مقام معظم رهبری ساختار جدیدی را برای اقتصاد ایران ، مهندسی اقتصاد ایران و سیستم اقتصادی ایران به عنوان اقتصاد مقاومتی تعریف كردند.”

وی افزود: خوشبختانه در این معمای اقتصاد مقاومتی ، هر سال قطعه ای از مقدسات وی به عنوان تصحیح الگوی مصرف ، رونق تولید ، خود اقتصاد مقاومتی ، پس انداز ، جهش تولید و غیره تعریف می شود تا بتوانند این نوع تصویر و تصویر را توصیف کنند. اقتصاد مقاومتی. ” پیاده شوید

وی اظهار داشت: هر نامی که سالها به ویژه در ده سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده است ، در مهندسی و نظم به نام اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: مؤلفه های اقتصاد انعطاف پذیر شامل جهت گیری به عدالت ، محبوبیت ، درون گرا و گشودگی و دانش است و این پنج مؤلفه اصلی همیشه در شعارهای سال تبلور می شوند.

آذر ادامه داد: حضرت آقا نامگذاری سال 1999 را به عنوان جهش تولید تأیید كرد كه ما باید به داخل برگردیم و به قابلیت ها و منابع محلی اعتماد كنیم.

نیاز به نفس کشیدن زندگی جدید به بدنه اقتصاد و تولید

رئیس دفتر حسابرسی گفت: “یکی از مهمترین دلایل انتخاب مقام معظم رهبری برای تولید در سال 1999 ، استدلال کرونا بوده است ،” یک یا دو ماه گذشته سال 1998 و بهار 1999 شاهد افت شدید تولید بودیم. ” برای جبران این توسعه نیافتگی ، به ویژه در نیمه اول سال 1999 ، این جنبش های تولید مشترک و سنتی دیگر نباید کافی باشد ، بلکه باید یک روح جدید به بدن اقتصاد کشور و تولید آن تنفس شود.

به گفته وی ، کشور در خوش بینانه ترین وضعیت تا پایان ماه می و در بدبین ترین وضعیت تا پایان ماه ژوئن از این وضعیت دشوار بیرون خواهد آمد.

وی افزود: نگرانی بیشتر مشتریان رژیم بویژه کابینه و خود رئیس جمهور این نیست که لایه های زندگی خود را به درآمد روزانه مانند جامعه کار ، بخش حمل و نقل و رانندگان تاکسی بخصوص بازاریابان از جمله عمده فروشان و خرده فروشان وابسته نگذارند. آسیب دیده بودند

آذر با اشاره به اینکه اوج فروش ، تجارت و تجارت بازاریان بهمن و اسفند هر سال است که متاسفانه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کورنا اتفاق نیفتاد ، یادآور شد: لازم است به دلیل شرایط دشوار در کورنا یک بسته حمایتی تهیه شود. برای پشتیبانی واقعی از این لایه ها. البته بسیاری از کشورهای جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران بسته های حمایتی و یارانه زیادی را برای مبتلایان به ویروس کورونا ارائه داده اند.

وی با بیان اینکه دولت باید وضعیت را تحت مدیریت و کنترل خود مدیریت کند تا در این کلاسها آسیب نبیند ، افزود: خوشبختانه در بودجه سال 1999 و در کابینه با 100 میلیارد میلیارد تومان تعداد خوبی در این منطقه پیش بینی شده بود.

انتهای پیام


تمامی نوشته های سایت توسط سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت این مقاله بر عهده مراجع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.