فرهنگ و هنر

روزهای پایانی فیلمبرداری پرسی جکسون و المپ‌نشینان

پرسی جکسون و المپیک‌ها (به انگلیسی: Percy Jackson and the Olympians) یک مجموعه رمان فانتزی ماجراجویی پنج قسمتی از ریک ریوردان است که اقتباسی تلویزیونی از این مجموعه برای دیزنی پلاس ساخته شده است.

این مجموعه تا به امروز بیش از 69 میلیون نسخه در بیش از 35 کشور به فروش رسانده است و به مدت 245 هفته در فهرست پرفروش ترین های کودکان قرار داشته است.

ریک ریوردان در وبلاگ خود نوشت: «پرسی جکسون و المپیان به پایان خود نزدیک می‌شود، اما هنوز سه ماه دیگر باقی مانده است و ما در حال فیلمبرداری فصل شانزدهم این کتاب هستیم.

فیلمبرداری پرسی جکسون به ترتیب زمانی نیست و حالا کارگردانان هر قسمت در حال ویرایش قسمت های مربوطه خود هستند که در نهایت برای تایید نهایی به ریوردان و سازندگان سریال ارسال می شود.

آدام کوپلند، سوزان کرایر و جسیکا پارکر کندی جدیدترین بازیگرانی هستند که به این سریال پیوستند و قرار است تولید آن در سال 2020 آغاز شود.

واکر اسکوبل در نقش پرسی جکسون، لی جفریس در نقش آنابث چیس و آرین سیمهادری در نقش گروور آندروود پیش از این معرفی شدند.

طبق گزارش Variety، بازیگران جدید شامل Copeland در نقش Ares، خدای جنگ، و Cryer در نقش Echnidia، مادر هیولاها هستند که خطرناک، ترسناک و عجیب مادرانه توصیف شده است.

قسمت آزمایشی سریال به کارگردانی جیمز بابین است.

ریچارد راسل ریوردان جونیور معروف به ریک ریوردان با نوشتن کتاب های فانتزی درباره اساطیر یونان باستان و اسکاندیناوی و خلق شخصیت هایی مانند پرسی جکسون و مگنوس چیس، بسیاری از نوجوانان را در سراسر جهان مجذوب آثار خود کرد. او شهرت قابل توجهی به دست آورد.

این سریال که ریوردان گفت دوست دارد آن را برای تلویزیون اقتباسی ببیند، پرسی جکسون، یک نیمه خدای 12 ساله مدرن را دنبال می کند که می آموزد و با قدرت های ماوراء طبیعی خود، اما خدای زئوس، کنار می آید. از بهشت، او را نابود می کند متهم به سرقت سلاح رعد و برق، قوی ترین سلاح جهان. اکنون پرسی جکسون باید در سراسر آمریکا سفر کند تا دزد رعد و برق را پیدا کند تا نظم را به المپوس بازگرداند و از شروع یک جنگ جدید جلوگیری کند.

55226