استان ها

ذوب آهن اصفهان ۱۰ درصد تولید فولاد کشور را دارد

براساس اخبار آنلاین دریافت شده از اصفهان ، منصور یزدی زاده با اشاره به عملکرد سال 1999 و برنامه های آینده این شرکت گفت: 99 سال ویژه ای برای شیوع ویروس کرونا و صادرات و واردات مواد اولیه بود. مواد برای همه کشورها بین سالهای 1998 و 1999 ، ما 4.5 درصد افزایش داشتیم و به طور کلی ، طی دو سال ، 9 درصد افزایش تولید داشتیم.

یزدی زاده با اشاره به دستاوردهای چشمگیر شرکت ذوب آهن اصفهان ، تأکید کرد. اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران برای تولید ریل های ملی ، رکورد 58 هزار تن تولید راه آهن ، افزایش 282 درصدی در مقایسه با سوزن راه آهن 60 E1A1 1398 ، 650 طرح نورد R18 معدن – تولید ، پذیرش ریل های ملی در بورس کالا استفاده از ریل در محورهای راه آهن یکی از دستاوردهای Z Obahan در سال 1999 بود.

تولید راه آهن آغاز تولید فولاد با ارزش افزوده بالا بود

یزدی زاده با اشاره به اینکه اوبا اوباهان 10 درصد تولید فولاد کشور را دارد که مشابه 75 درصد سایر فولادسازان جهان است ، افزود: روش سایر تولیدکنندگان فولاد در کشور مشابه 5٪ تولیدکنندگان فولاد در جهان با گاز است. برای اینکه ذوب آهن بتواند همچنان در رقابت باقی بماند ، استراتژی متنوع سازی محصول را آغاز کرده است که آغاز تولید محصول با ارزش است و محصولات دیگر مانند سیم پیچ های صنعتی را دنبال می کند:

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با تأکید بر اینکه کمبود مواد اولیه و نیاز به تولید محصولات با کیفیت بالا از چالش های فولاد است ، اظهار داشت: “امروزه توسعه تیرهای عریض در فولاد ضروری است ، اما لازم به ذکر است که بیشترین حاشیه سود برای شرکت در تولید ریل ، سپس سیم پیچ ها ، قوس ها ، تیرها و تقویت کننده های ساده است.

وی با اشاره به بازسازی کوره انفجاری شماره یک پس از پنج سال تعطیلی بر اساس ظرفیت محلی شرکت ، گفت: «

مدیرعامل شرکت “ذوب آهن اصفهان” با اشاره به بهبود وضعیت نقدینگی شرکت نسبت به 10 سال گذشته اظهار داشت: “سال گذشته ، سود شرکت به 15 هزار و 819 میلیارد ریال رسیده است ، که دلیل افزایش درآمد شرکت و محصولات صنعتی و محصولات با ارزش افزوده است ، این شرکت به دلیل ارزش افزوده بالاتر ، تورم ، افزایش کلی ، صادرات را متمرکز می کند. قیمت.

245٪ افزایش سودآوری شرکتهای تابعه فولاد در سال 1999

یادآوری کرد. ذوب آهن نسبت به سال 1998 ، 245 درصد افزایش در سودآوری شرکت های تابعه خود ثبت کرد.

یزدی زاده با اشاره به اینکه با تلاش کارکنان ذوب آهن برای اولین بار در دهه گذشته این شرکت به مرحله غلبه بر زیان انباشته رسیده است ، گفت: ذوب آهن برای اولین بار پس از یک دهه در سال 1999 به این نقطه رسید. سهامداران باید توزیع کنند و سال گذشته ما 500 میلیارد درام سود پیش بینی کرده بودیم ، اما به سود 974 میلیارد درام رسیدیم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به چندین موفقیت مهم این شرکت گفت: تحصیل معادن ذغال سنگ سوادکوهی ، اتمام مرحله اول پروژه انتقال فاضلاب فولادشهر ، طراحی ، ساخت ، نصب ، کسب دانش فنی طراحی آتش بازی در صنعت سبز ، دریافت دانش فنی طراحی بدنه آتش بازی و غیره

او ادامه داد. وی افزود: “یكی از عوامل تأثیرگذار بر تولید فولاد ، كمبود 1.7 میلیون تن سنگ آهن است كه یكی از عوامل اصلی تغییرات پی در پی در وزارت صمت در سال گذشته بود.”

یزدی زاده به برخی چالش های فولاد اشاره کرد و افزود: سرمایه گذاری در تولید ، عدم استفاده از گاز نیروگاه های این شرکت یکی از چالش های اصلی این شرکت است.

او گفت. “البته ، اگر اوبا امسال هیچ محدودیت آبی نداشت ، حداقل 50،000 تن بیشتر تولید می کرد.”

48: