اجتماعی

دیابتی‌های متقاضی انسولین قلمی در سامانه وزارت بهداشت ثبت‌نام کنند + فهرست مراکز

رئیس مرکز کنترل و درمان بیماری های وزارت بهداشت گفت: کلیه بیماران دیابتی که از قلم انسولین استفاده می کنند باید به مراکز تخصصی اعلام شده از سوی دانشگاه های علوم پزشکی مراجعه و اطلاعات خود را در سیستم مدیریت بیماری های نادر ثبت کنند. ،

دکتر مهدی شادنوش در مصاحبه با سرگرمی برای همه وی با اشاره به جزئیات سازمان توزیع انسولین قلم در کشور گفت: “تمام بیماران دیابتی که از قلم انسولین استفاده می کنند ، حتماً با مراکز تخصصی اعلام شده از سوی دانشگاه های علوم پزشکی تماس گرفته و اطلاعات خود را در سیستم مدیریت بیماری نادر ثبت کنند.

او افزود. “در ماه های آینده ، فقط افرادی که در سیستم ثبت اطلاعات ثبت نام کرده اند ، به مرور زمان انسولین قلم دریافت می کنند.” متعاقباً هر دانشگاه علوم پزشکی تعدادی مرکز تخصصی برای بیماران دیابتی دریافت کننده انسولین قلم اعلام کرده است تا برای ثبت اطلاعات خود به این مراکز مراجعه کنند.

شادنوش ادامه داد. “ما یک ماه برای این عمل وقت گذاشته ایم. می توانیم دوره را یک ماه دیگر تمدید کنیم ، اما همه بیماران باید در اسرع وقت مراجعه کنند تا تداخلی نداشته باشند.” بنابراین ، توزیع شبه جزیره توسط سیستم مدیریت بیماری های نادر تنظیم می شود.

او تاکید کرد. “در گذشته ، هر کسی که به انسولین نیاز داشت ، آن را با هر تخم مرغی دریافت می کرد ، اما از این به بعد مسئله توزیع انسولین قلم باید تنظیم شود ، و همه باید یک بار در سیستم مدیریت بیماری نادر ثبت شوند.” بنابراین حتی اگر قبلاً قلم انسولین می گرفتند ، اکنون باید اطلاعات خود را ثبت کنند تا در سیستم موجود باشد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، لیست مراکز دیابت توسط شهرها و دانشگاه ها ایناهاش دیدن.

انتهای پیام: