عمومی

دعوت به مشارکت در تعیین سرنوشت

ایرانیان عزیز! هموطنان عزیز!
انتخابات همیشه در نظام اسلامی ما بسیار مهم بوده است. اما این بار دو برابر قدرتمند است. به ویژه ، انتخاب رئیس جمهور ، که طبق قانون اساسی ، بالاترین مقام کشور پس از رهبر است و مسئولیت ریاست جمهوری را تعیین می کند قانون اساسی و قدرت اجرایی ، به جز مواردی که مستقیماً “حکمرانی است مربوطه ، حاکم است “.

به نوبه خود ، من متواضعانه از هر شهروند می خواهم ، با همه تمایلات و اختلافات خود ، از حق خود برای شرکت در سرنوشت خدادادی استفاده کنند ، تا در انتخابات 28 ژوئن 1400 حضوری پر جنب و جوش داشته باشند. “چنین حضوری از اعتبار کشور ، منبع قدرت ، که پس از اکثریت آرا توسط اکثریت ملت انتخاب می شود ، حمایت خواهد کرد. همه رقبا و دوستان موظف به حفظ احترام و کمک به آن خواهند بود.”

هر یک از ما باید به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، به دعوت مراجع عظام تقلید ، به نخبگان ، به خیرخواه ترین ها پاسخ دهیم تا پس از کسب مرجعیت دینی به مناسب ترین فرد در میان افراد موجود رای دهیم. این بدان معنی است که “هیچ کس نمی تواند کورکورانه ، بدون تحقیق ، به کسی رأی دهد ، اگر همه افراد و گروه ها در مورد اقتدار یک شخص یا افراد به توافق برسند ، اما رأی دهنده با همه متفاوت باشد ، بازگشت با آنها صحیح نیست ، “در برابر خدا پاسخگو است.”
من از خداوند متعال بهترین سرنوشت را برای ایرانیان ایران می خواهم.

کمترین بنده شما
نماینده مردم شریف استان تهران در نشست خبرگان رهبری