عمومی

در دیدار رهبری و روحانی چه گذشت ؟

جواد امام درباره دیدار حسن روحانی با مقام معظم رهبری گفت. در فضای مجازی خبری در این باره دیدم اما قبل از آن با آقای روحانی دوست مشترک داشتیم، شنیده بودم که این دیدار چند هفته پیش بوده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: آقای روحانی در گزارشی خطاب به دوستان خود از دیداری که با رهبری داشتند و صحبت هایی که صورت گرفت ابراز خرسندی کردند.

وی در خصوص نتایج این نشست گفت. «به هر حال افرادی هستند که سعی می‌کنند این تماس‌ها و ملاقات‌ها را تامین نکنند، این بحث نفوذ است که ما مطرح می‌کنیم. من فکر می کنم این روند در واقع کار را کاهش می دهد. دشمن تلاش می کند.» او در تلاش است تا همه درون نظام را حذف کند، به جز گروه خاصی دایره خودی ها به شدت تنگ شده است. این یک راه نامناسب است، کسانی که دلسوز کشور هستند، نگران این موضوع هستند، بارها ابراز نگرانی کرده اند.

او یادآوری کرد. آقای روحانی 8 سال رئیس جمهور این کشور بوده، با تایید دستگاه های امنیتی آمده در انتخابات شرکت کند، مردم به او رای دادند، این واقعیت ها قابل حذف نیست، نمی شود. پنهان شدن

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد. باید از تجربیات هشت سال گذشته استفاده کرد. همانطور که امروز در مورد لزوم مذاکره صحبت می شود، خود آقایان هم به آن اعتراف می کنند، می گویند یکی از تلاش هایی که این روزها انجام شد، تجربه دور قبلی مذاکرات است که بسیار موثر بود.

بیشتر بخوانید:

دیدار یک ساعته حسن روحانی با رهبر معظم انقلاب/ پیام مهم به سیاسیون.

سردار کوثر. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به روحانی نوشت که افزایش قیمت بنزین را قبول نداریم.

2121