علمی و پزشکی

خطر کرونا تمام نشده است

سرگرمی برای همه / فارس: معاون علوم پزشکی شیراز در تشریح آخرین شیوع بیماری Covid-19 در استان فارس تأکید کرد که علی رغم کاهش تعداد پذیرش در بیمارستان ، شیوع چهارم پایان نیافته است و هنوز 14 شهر در فارس وجود دارد. در شرایط حاد یا قرمز قرار دارند.

دکتر عبدالرسول همت گفت: “از زمان شیوع بیماری ، 835405 آزمایش تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه های دولتی انجام شده است و 241،594 بیمار مثبت با بررسی نمونه ها مورد معاینه قرار گرفته اند.” از ابتدای برنامه شهید حاج قاسم سلیمان ، 94 هزار و 598 معاینه سریع انجام شده است که از این تعداد 13 هزار و 483 نفر به عنوان بیماران مثبت و از مجموع 255 هزار و 77 بیمار در کوید 19 شناخته شده اند. ،

به گزارش سرگرمی برای همه ، با اشاره به علوم پزشکی شیراز ، همت بیان کرد: تعداد کل بیماران با علائم مثبت و مشکوک که هم اکنون در بیمارستان های منطقه بستری هستند ، 2 هزار و 123 نفر است. “از این تعداد ، 338 بیمار به دلیل وخیم شدن وضعیت جسمی” تحت مراقبتهای ویژه در بخشهای ICU قرار دارند.

معاون وزیر علوم پزشکی شیراز همچنین از فوت 17 استان دیگر به دلیل بیماری در 24 ساعت گذشته خبر داد ، تعداد کل مرگ های ناشی از کوید 19 از ابتدای بیماری تا 4040 ، گفت: “خوشبختانه 2281525 بیمار مبتلا به بیماری های قلبی عروقی از ابتدا در فارس بهبود یافته اند.

تأکید بر حفظ سوابق بهداشتی ، به ویژه در شب های شکرگذاری است

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار اذعان به اطاعت و پرستش کسانی که در ماه مبارک رمضان روزه دار بودند ، سلامت ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی از مردم خواست تا سوابق بهداشتی خود را به ویژه در شب های قدر با ماسک دنبال کنند. و استفاده مداوم فیزیکی. دیگران را فراموش نکنید و از شرکت در مجالس ، به ویژه اجتماعات خانوادگی ، روزهای لیال قدر خودداری کنید.

همت هشدار داد که چهار شهر فارس در حال خرابی است ، 10 شهر سرخ ، 21 شهر نارنجی و یک شهر زرد است تا مراسم “شب های تبلیغی” در خانه برگزار شود و از برنامه های تلویزیونی استفاده کنید ، و در غیر این صورت خارج حداقل یک و نیم متر فاصله فیزیکی با استفاده مداوم از ماسک ادامه یابد. در این آیین ها از خوردن و توزیع غذا و توزیع خودداری کنید.

انتهای پیام: