اجتماعی

اوج بُحران در فارس/ مرگ ۴۱ کرونایی در یکروز

سرگرمی برای همه / فارس: با افزایش تعداد کشته شدگان در استان فارس به 41 نفر ، کارشناسان می گویند اکنون در اوج بحران اپیدمی در استان هستیم.

در 24 ساعت قبل از صبح روز پنجشنبه ، 6 نوامبر ، استان فارس بیشترین مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی عروقی را در هشت ماه گذشته ثبت کرده است ، به گفته کارشناسان بهداشت ، این یک دوره حساس را تجربه می کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز روز پنجشنبه ، 15 آبان ماه اعلام کرد که تعداد کل قربانیان بیماری های قلبی عروقی در استان فارس به 1575 نفر رسیده است ، “این جدی ترین هشدار برای کسانی است که هنوز نسبت به اقدامات بهداشتی بی تفاوت هستند.” ،

دکتر روح الله حسینی همچنین از افزایش آمار نمونه گیری برای تشخیص این بیماری از شیوع بیماری کووید 19 در استان فارس به 388 هزار و 62 مورد خبر داد.

وی افزود: 97166 بیمار مثبت شناسایی شده از ابتدای شیوع ، وی افزود.

حسینی با اشاره به بستری شدن 1621 بیمار با علائم مشکوک یا ویروس کرونا در بیمارستان های منطقه در حال حاضر گفت: “از این تعداد ، 226 بیمار به دلیل وخیم شدن وضعیت جسمی در بخش مراقبت ویژه UU هستند.” آنها گرفتند

مدیر روابط عمومی دانشگاه هشدار داد که شرکت در مهمانی ها ، مجالس ، پیروی نکردن از توصیه های بهداشتی باعث افزایش بیماری می شود ، از مردم خواست که سوابق بهداشتی را دنبال کنند ، از خانه به خانه از ماسک استفاده کنند ، به طور مرتب شستشو و ضد عفونی کنند. مسائل را جدی بگیرید و سعی کنید زیاد روی مسئله تمرکز نکنید.

انتهای پیام: