استان ها

جشنواره غذا ویژه کمک به بیماران سرطانی در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برن از قزوین؛ برای تجلیل از تلاش های کادر پزشکی و پرستاری برای ایجاد قابلیت زنده ماندن در کرونا و زنده ماندن با حمایت مالی شرکت بازرگانی شهروندی و تاج. ماشین: جشنواره غذاهای ایرانی-سنتی خزری با حضور کارکنان عصر سه شنبه رفتار: در بیمارستان: در استان قزوین برگزار شد.

در این حرکت فرهنگی تعدادی از کادر پرستاری بیمارستان با فروش نمادین انواع غذاها را تهیه و عواید جشنواره را به بیماران سرطانی اهدا کردند.

غذا 22:

در این جشنواره غذا که طبق پروتکل های بهداشتی برگزار شد، انواع کیک – شیرینی، غذاهای سنتی، آش، زیتون، ترشی، مربا، پیراشکی – دسر ارائه شد.

عارف پرهیزگاری مدیرعامل شرکت بازرگانی تاج خودرو کاسپین در این مراسم گفت: «با شیوع این بیماری در دو سال گذشته. ویروس: کرونا، شاهد از خودگذشتگی پرستاران و کادر پزشکی هستیم و موظف به حمایت های بی وجدان و بی قید و شرط از این قشر هستیم. سلامتی: ما برای افرادی که جان خود را به خطر انداخته اند ارزش قائلیم.

image_2021_12_7-16_54_45_742_3mp:

وی تصریح کرد: از آنجایی که خانه شهروند این جشنواره را برپا کرد وظیفه خود دانستم که از این برنامه حمایت کنم تا روحیه شادابی و نشاط در بیمارستان تقویت شود.

آبیزگر یادآور شد. ما علاوه بر تجارت در تاج خودرو کاسپین، در امور خیریه نیز پیشگام هستیم و به بیماران نیازمند برای انجام رسالت اخلاقی و انسانی خود کمک می کنیم.»

image_2021_12_7-16_34_18_319_aQS:

ارائه خودرو با شرایط ویژه برای پرستاران

در ادامه این گفتگو شرکت سازنده لوازم یدکی خودرو آمادگی خود را برای ایجاد فرصت مناسب برای پرستاران جهت خرید خودرو اعلام کرد. روز پرستار ما آماده تحویل ماشین هستیم جامعه: پرستاری ویژه با تخفیف ویژه برای درخواست کارکنان پزشکی با شرایط اعتباری.

پرهیزگاری عنوان کرد. قیمت خودرو ایرانی برای پرستاران با بازپرداخت 36 ماهه 7 میلیون کمتر از بازار است و کادر درمانی در صورت پرداخت 10 درصد. قیمت خودرو: وجه نقد می تواند تا حدی توسط مالک خودرو وارد شود.

او گفت: “او!” خانواده: کسانی که از بیماری عروق بیماری کرونا رنج می برند نیز می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

image_2021_12_7-16_54_50_575_PIZ:

ممتنع: در حال حاضر 5% درآمد: این شرکت هر ماه برای امور خیریه، خیریه، جلسات قرآنی، مسائل فرهنگی هزینه می کند. ما همچنین حمایت مالی، آموزش، برنامه های خانه شهروندی را ارائه می دهیم.

انتهای پیام: