اجتماعی

جایگزینی کد QR به جای صندوق صدقه در استان زنجان

سرگرمی برای همه/ زنجان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: به دلیل بیماری عروق کرونا ویروس قلب، خدمات مراقبتی به سمت روش های الکترونیکی جدید سوق پیدا کرده است که تأثیر مثبتی داشته است».

سید مرتضی بختیاری عصر امروز (22 آذرماه) در سفر دو روزه به استان زنجان در دیدار نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه در سال 1399 کل درآمد کمیته امداد امام خمینی (ره) که توسط خیرین صورت گرفته است، گفت: وی 142 میلیارد و 251 میلیون تومان اعلام کرد. در 9 ماهه امسال 144 میلیارد تومان کمک صورت گرفته که پیش بینی می شود امسال این رقم به 200 میلیارد تومان برسد.

او اضافه کرد. امروز در شرایط کرونا شاهد حرکت بزرگی در زنجان هستیم که امیدواریم با سرمایه گذاری شاهد محرومیت از چهره استان باشیم.

نماینده ولی فقیه استان زنجان در این دیدار با اشاره به اینکه در کمیته امداد برای محرومیت زدایی گام های بزرگی برداشته شده است، گفت. کارکنان کمیته امداد خود را خادم مردم می دانند. نظر کارکنان در مورد آن

آیت الله علی خاتمی افزود: کمیته امداد برای افرادی که مستمری دریافت می کردند شغل ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مساجد زنجان با همکاری کمیته امداد نیازمندان را در قالب کمک های مومنانه پیدا کرده اند. کمیته امداد در زنجان دخالت نکرد و راهی برای تسهیل این اقدام خوب ارائه کرد.

هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: کمیته امداد بر اساس تصمیمات و برنامه های خود باید بتواند 80 درصد از درآمدهای خود را از محل مشارکت مردمی از طریق نرم افزارهای جدید تامین کند. «

وی با اشاره به اینکه 128 هزار موسسه خیریه در منطقه داریم، گفت. “ما به دنبال یک کد QR هستیم. تسریع در پرداخت ها و شناسایی نیازها، جلوگیری از تخلفات، درب منزل نرفتن، صرفه جویی در هزینه ها از اثرات مثبت این روش جدید است.

سافاری اضافه کرد. یکی دیگر از اثرات مثبت این روش این است که با بازنشستگی نیروهایی که با روش های جدید جایگزین می شوند، نیازی به استفاده از نیروهای جدید نیست. انتظار می رود نصب دستگاه های QR در این ایالت تا پایان ماه جاری به پایان برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه ایجاد درآمد اینترنتی و الکترونیکی در استان از آذرماه سال گذشته از طریق دستگاه های اندرویدی آغاز شد، گفت: 1399 با 103 درصد

انتهای پیام: