استان ها

توسعه و بهبود عملکرد‌ها با استفاده از نوآوری‌های دیجیتالی/ چرا فناوری در کسب و کار مهم است؟

گروه توسعه کسب و کار خبرگزاری آنا; اگر تا دیروز نفت مبنای درآمد کشور بود، امروز به دلیل پیچیدگی سازوکار اعمال و اجرای تحریم های ظالمانه دیگر وجود ندارد و از سوی دیگر به دلیل محدودیت هایی که دارد، ضروری است. به یک جایگزین قوی و تا حد امکان بدون محدودیت فکر کنید. البته ممکن است چنین جایگزینی دور از ذهن باشد، اما اینطور نیست، زیرا فناوری به کمک اقتصاد آمده است و اقتصاد فناوری پایه به هر حال در عین تامین نیازهای تراکم مهم است. اقتصاد، امکان داشتن درآمد مناسب، رفاه مطلوب، کیفیت قابل قبول، پس انداز کافی، بهره وری مورد نیاز و اقتصاد پویا نویدبخش بود.

در مقاله زیر که ترجمه مقاله ای در وبسایت radical.fm می باشد به این سوال اصلی که چرا تکنولوژی در تجارت اهمیت دارد پاسخ داده شده است. در این گزارش می خوانیم: شما می توانید از فناوری برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید، مهم نیست چه زمانی آن را شروع کرده اید. با وجود فناوری های پیچیده امروزی، کارکرد اصلی نوآوری دیجیتال توسعه و بهبود عملکردهای موجود است.
آی تی
نمی توان انکار کرد که شرکت های موفق امروزی بیشتر موفقیت خود را مدیون پیشرفت تکنولوژی هستند. در نهایت، همه چیز از تبلیغات گرفته تا ارتباطات و اقدامات امنیتی به صورت مجازی انجام می شود. برای یادگیری اهمیت فناوری در تجارت و نحوه استفاده از آن به نفع خود، ادامه مطلب را بخوانید.

کارایی بیشتر
یکی از راه‌های کلیدی که یک کسب‌وکار موفق از فناوری استفاده می‌کند، بهبود فرآیندهای فعلی برای بهره‌وری بیشتر است. امروزه فناوری نقش مهمی در توسعه فرآیندهای جدید و تسریع عملیات صاحبان مشاغل از طریق اتوماسیون دارد. علاوه بر این، می توانید با از بین بردن بی احتیاطی و اختلال، عملیات روزانه را ساده کنید.

وقتی کسب و کارها ابزار مناسبی داشته باشند، صاحبان آنها می توانند در زمان و هزینه صرفه جویی کنند، بهره وری و رقابت شرکت خود را افزایش دهند. به عنوان مثال، یک دفتر مجازی از رفت و آمد به محل کار خودداری می کند و در وقت همه صرفه جویی می کند.

راه حل های مدیریت موجودی به کسب و کارها اجازه می دهد تا تولید، توزیع و فروش را کنترل کنند. به این ترتیب کارکنان به فناوری های پیشرفته جدید برای ساده سازی کارهای روزانه خود دسترسی دارند. راه حل های مدیریتی نه تنها یک محیط کم تقاضا ایجاد می کنند، بلکه می توانند به کارکنان در تعیین ضرب الاجل ها و اهداف سازمانی کمک کنند.

فناوری به کارهای تکراری و خسته کننده نیاز دارد که ساعت ها طول می کشد. در نتیجه، کارمندان می‌توانند بر روی کارهای مهم‌تر تمرکز کنند و در نتیجه بهره‌وری بالاتر با هزینه کمتر را به همراه داشته باشند. علاوه بر این، رقابت با شرکت هایی که روی پیشرفت های فناوری در بازار امروز سرمایه گذاری کرده اند، دشوار است.

ارتباطات را بهبود بخشید
ارتباطات شرکتی با پیشرفت تکنولوژی بهبود یافته است. برای مثال، مهندسان و کارگران میدانی برای دریافت اطلاعات در مورد وظایف جدید نیازی به مراجعه به دفتر ندارند، در عوض با تلفن همراه خود تماس یا پیامک دریافت می کنند. با کمک ایمیل، پیامک و واتس اپ، کارگران میدانی و افرادی که از راه دور کار می کنند می توانند با همکاران و دفتر خود ارتباط دائمی داشته باشند.

پیشرفت در فناوری اطلاعات و ارتباطات منجر به ارتباطات تمام وقت در سازمان ها شده است که در نتیجه کارایی، سودمندی و سرعت بیشتری در حل مسئله به همراه دارد.

بهبود ارتباط با مشتری
راه حل های قابل اعتماد مدیریت ارتباط با مشتری به شما کمک می کند تا نیازهای مخاطبان خود را بشناسید. بهتر است مخاطبان مناسب را پیدا کنید تا از تصاحب آنها توسط شرکت های رقیب جلوگیری شود.

حتی اگر فناوری مورد استفاده شما با زیرساخت شما سازگار باشد، خطرات سایبری همچنان یک نگرانی هستند. در نهایت، وجود پروتکل های امنیت سایبری قوی برای محافظت از دارایی ها و اطلاعات شما ضروری است.

ترویج تحقیق و کشف
هر صاحب کسب و کاری باید به نوآوری خود ادامه دهد تا کسب و کارش در دراز مدت دوام بیاورد. شرکتی که توانمندی های تکنولوژیکی خود را افزایش دهد و به طور مداوم اجزای جدیدی را اضافه کند، می تواند به پیشرفت چشمگیر در بازار رقابتی امروز امیدوار باشد.

یک شرکت موفق هرگز روی موفقیت های خود تکیه نمی کند و همیشه به دنبال فرصت های جدید است. خوشبختانه، اینترنت شرکت‌ها را آسان می‌کند تا یک تور مجازی کم‌هزینه در بازارهای جهانی جدید داشته باشند.

کمک به هماهنگی
فناوری نقش مهمی در تضمین موفقیت و کارایی کسب و کار دارد. به عنوان مثال، سازمانی با 50 کارمند در 20 دفتر کار نمی تواند بدون فناوری های مدرن هماهنگ شود. فن آوری تماس کنفرانسی مدیریت و هماهنگی نمایندگان شرکت در مکان های مختلف را آسان می کند.

به هر حال، کسب و کارهای زیادی در دنیا وجود دارد. شرکت ها می توانند از پیشرفت های فناوری کمک بگیرند تا با همه این تغییرات کنار بیایند.

به تصمیم گیری بیشتر کمک کنید
تصمیم گیری بخشی جدایی ناپذیر از اداره یک کسب و کار است و برای سهولت در انجام آن، باید آخرین تکنولوژی را داشته باشید. حفظ اطلاعات مشتری و بازار برای هر صاحب کسب و کاری ضروری است. بنابراین، برای دستیابی به گزارش بدون خطا، شرکت ها می توانند از فناوری در قالب نرم افزارهای خاص صنعت استفاده کنند.

معیارهای مهم مانند حسابداری، فروش و خدمات مشتری دقیق تر هستند. فناوری داده های لازم را جمع آوری می کند و به کسب و کارها کمک می کند تا نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و راه حل های مناسب برای مبارزه با آنها بیابند.

با صنعت در ارتباط باشید
مهم نیست در چه صنعتی کار می کنید، فناوری می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را با کارایی بیشتری اداره کنید. فناوری بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد تا بتوانید فروش بیشتری داشته باشید و وارد بازارهای جدید شوید.

افزایش امنیت
توانایی یک کسب و کار برای محافظت از اطلاعات حیاتی و آسیب پذیری کمتر آن به پیشرفت های تکنولوژیکی آن بستگی دارد. هر صاحب کسب و کار باید اقدامات پیشگیرانه و پروتکل های امنیتی را برای منحرف کردن توجه مجرمان سایبری از عملیات خود و به سمت اهداف آسان تر اجرا کند.

در بازار مستعد هکر امروزی، فناوری‌های حفاظت از دست دادن داده‌ها مانند رمزگذاری و رمزگذاری بسیار مهم هستند.

تبلیغات و فروش بیشتر
از دیدگاه ارتباطات خارجی، شرکت ها از فناوری های نوظهور برای فروش محصولات خود و ورود به بازارهای جدید استفاده می کنند. کسب و کارهایی که به نوآوری فکر می کنند از تبلیغات دیجیتال استفاده می کنند. اگرچه ممکن است یک فروشگاه آجر و ملات داشته باشید، اما اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید، همچنان باید استراتژی های دیجیتال را در برنامه بازاریابی خود بگنجانید. یکی از راه های موفقیت در دنیای دیجیتال، استخدام یک تیم ماهر فناوری اطلاعات برای عملیات آنلاین خود است.

علاوه بر این، به کمک افرادی نیاز دارید که می دانند چگونه تبلیغات موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی را انجام دهند. در نهایت، گسترش فناوری اطلاعات زنجیره‌های تولید را ارزان‌تر و ساده‌تر کرده است که برای جهانی‌شدن تجارت ضروری است.

افزایش مزیت رقابتی
رقبا در هر صنعتی آنها پول بیشتری را صرف بازاریابی و تبلیغات می کنند تا در صدر قرار بگیرند. هیچ کس نمی خواهد بدون حضور آنلاین با یک برند مرتبط شود. بنابراین سعی کنید نحوه استفاده رقبا از فناوری را پیش‌بینی کنید و با فرآیندهای بهبودیافته و استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه‌تر با تلاش‌های آنها مقابله کنید.

آخرین کلمه
شکی نیست که فناوری نقش مهمی در چشم انداز کسب و کار امروز ایفا می کند. فناوری می تواند مدیریت و کارایی را در هر سازمانی، صرف نظر از اندازه، بخش یا عملیات، بهبود بخشد. فناوری ای که به کار می برید کسب و کار شما را از رقبایتان متمایز می کند.

انتهای پیام/