عمومی

تمرین ناکارآمد سازی نقاط قوت دشمن

با توجه به پایگاه داده شبکه اطلاعات ،

در یک مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صدا و سیما ، سرتیپ امیر علی حاجی زاده ، با اشاره به مراحل مختلف رزمایش ، گفت که ما با دو نوع تهدید روبرو هستیم. “اگر روزی دشمنان ما شیطنت می کنند ، این بخشی از استفاده از پایگاه های ثابت زمینی است که در مرحله اول تمرین و در ترکیب با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و موشک های زمین به زمین استفاده شد. تهدید دوم به نظر دریا می رسد و رویارویی با نیروی دریایی دشمن در مرحله آخر رزمایش به خوبی انجام شد.
وی گفت: “در گذشته این کار در خلیج فارس تا فاصله 300 کیلومتری انجام می شد.” “هدف ما امروز نابودی ناوگان دشمن در شمال اقیانوس هند ، 1800 کیلومتری آن بود که موشک های بالستیک به آن سمت شلیک شدند.” اهداف منهدم شده.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه آخرین مرحله آموزش پیامبر اعظم (ص) را رزمایش بی نتیجه نیروهای دشمن در مناطق دریایی عنوان کرد. “اگر دشمنان ما در شعاع 2000 کیلومتری بی اثر شوند ، با برخی ناکارآمدی روبرو می شوند.” و دیگر نمی تواند موشک های کروز را پرتاب کند ، هواپیماها دیگر نمی توانند از این کشتی ها پرواز کنند.
سردار حاجی زاده با تأکید بر اینکه روند نوسازی توانایی های موشکی جمهوری اسلامی باید از پذیرش آن توانایی پیشگیرانه توسط دشمن شنیده شود ، افزود: دشمنان ما به محض تمرکز بر روی مسئله موشک ، دائماً نگرانی ها را مطرح می کنند و درباره محدود کردن آن صحبت می کنند. » این به خاطر نیروی موجود است که روز به روز در حال رشد است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه اظهار داشت که قبل از انقلاب ما هیچ توانایی موشکی کشور به کشور نداشتیم ، این فرصت ها فقط برای قدرت ها بود. همه آنها ایرانی هستند.