علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

تفاوت دستگاه لیزر الکساندرایت و لیزر دایود

دستگاه لیزر الکساندرایت و لیزر دایود تفاوت های بسیار زیادی دارند که در ادامه این مقاله مزایا و معایب دستگاه لیزر الکساندرایت و لیزر دایود را بررسی میکنیم. اگر شما نیز قصد خرید لیزر موهای زائد را دارید قطعا این مقاله به شما در انتخاب یک دستگاه مناسب کمک میکند.

تفاوت دستگاه لیزر الکساندرایت و لیزر دایود

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت

نکات زیر مزایای این درمان را در مقایسه با گزینه های دیگر برجسته می کند.

لیزر نوری با طول موج بلندتر را ایجاد می‌کند که عمیق‌تر نفوذ می‌کند و از این رو، موها را سریع‌تر و مؤثرتر بدون آسیب رساندن به پوست از بین می‌برد، زیرا ملانین موجود در سلول‌های اپیتلیال (سلول‌های پوست) نور را با همان سرعت جذب نمی‌کند.

آسیبی که به پوست وارد می شود کمتر از سایر لیزرها است زیرا ملانین موجود در پوست در جذب طول موج خاص نور کمی کندتر است و از این رو هیچ آسیب پوستی گسترده ای مشاهده نمی شود. این یک عامل بازدارنده اصلی برای اکثر مردم است.

عوارض جانبی این درمان در مقایسه با سایر درمان‌ها کمتر بوده و در صورت رعایت ژل خنک‌کننده مناسب بلافاصله پس از درمان و ادامه آن در بازه زمانی توصیه‌شده، درد آن بیشتر کاهش می‌یابد. ژل های خنک کننده کافی نیستند و باید از تکنیک های خنک کننده بیشتری استفاده شود. یکی از این روش‌های خنک‌کننده، خنک‌سازی کرایوژن -30 درجه سانتی‌گراد است.

معایب دستگاه لیزر الکساندرایت

قیمت بالای دستگاه از اصلی ترین معایب این محصول می‌باشد. اما اگر این دستگاه را خریداری کنید قطعا بین 5 تا 10 سال برای شما کارایی خواهد داشت.

مزایای دستگاه لیزر دایود

در مدل های قدیمی آن مقایسه با لیزرهای دیگر با توان کمتری کار می کند. به علاوه در مقایسه با سایر لیزرها توان خروجی بالایی دارد. دستگاه لیزر دایود در مقایسه با سایر انواع لیزر آن از نظر اندازه کوچکتر است و قیمت آن نسبت دستگاه های دیگر ارزان تر است.

معایب دستگاه لیزر دایود

دیود لیزر پرتو لیزر واگرا بیشتری تولید می کند.برای اندازه منبع بزرگ به اپتیک های بزرگ و پرهزینه نیاز دارند.مشکل گرمایش بحرانی نیز دارد و برای تمامی تیپ های پوستی نیز مناسب نیست.

منبع: tazetarinha.com