علمی و پزشکی

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گزارش شفاف ، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاورا اعلام کرد. مجتمع واکسن Covid 19 در ورودی این مجموعه توسط شبکه بهداشت و درمان شمیرانات و همکاری با مجموعه فرهنگی تاریخی نیاورا تأسیس شد.

با توجه به تعطیلی موزه ها در شرایط فعلی ، مجتمع نیاوران تصمیم گرفت با ایجاد بخشی از منطقه مجتمع در اختیار مرکز بهداشت شمیرانات با ایجاد بخشی واکسیناسیون جامع برای Covid-19 گامی موثر در جهت موزه بردارد. .

این کار با همکاری معاون فرهنگی مجتمع نیاوران و با هدف همکاری در جلوگیری از شیوع این بیماری و اجرای عملکرد اجتماعی مجتمع فرهنگی تاریخی نیاوران به عنوان موزه انجام شد.

این پایگاه در ورودی مجموعه نیاورا برای خدمات رسانی به شهروندان واقع شده است. ،

رضا دبیری نژاد ، متصدی موزه ملک ، درست قبل از ایجاد پایگاه واکسیناسیون در فضای باز موزه دفاع مقدس ، در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد: “وقتی بحرانی وجود دارد ، همه نهادها باید مانند سایر نهادها از آن استفاده کنند ، گاهی از ظرفیت های موضوعی-فرهنگی خود برای بهبود اوضاع فرهنگی جامعه استفاده می کنند و گاهی از ظرفیت های مکانی که می تواند پایه درمان باشد. بسیار جالب است که موزه دفاع مقدس کاخ نیاوران ، همراه با وزارت بهداشت ، بخشی از قلمرو آنها را به پایگاه مناطق واکسیناسیون تبدیل کرده اند. اکنون افرادی که در محدوده این دو موزه هستند با امید جدید به این موزه ها می روند ، بنابراین نقش اجتماعی و مناطق موزه متفاوت است.

موزه ها از 6 آوریل 1400 کاملاً بسته شده اند ، بیشتر شهرها قرمز شده اند ، دیگر بازدید از آنها امکان پذیر نیست.