بین الملل

تحول در جامعه اسلامی با تکیه‌ بر معارف مهدویت

به گزارش خبرنگار گروه دولتی خبرگزاری آنا از ایلام از بهروز ناصر در جلسه دبیرخانه. مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اعلام کرد. با تکیه بر آموزه های ناب مهدویت می تواند در جامعه اسلامی تحول ایجاد کند. زیرا اعتقاد به ظهور منجی، انتظار برای قیام جهانی حضرت مهدی (عج)، زمینه پویایی نهضت جامعه را فراهم می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: مهدویت ظرفیت عظیم جهان اسلام است، امروز می بینیم که مکتب های دست ساز ناتوان هستند، می توانیم با تکیه بر آموزه های مهدوی در جامعه تحول ایجاد کنیم.

رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد استان ایلام افزود: قرار گرفتن ایلام در مسیر عتبات عالیات به ویژه در ایام اربعین، گنجینه فرهنگی عظیمی است؛ با بهره گیری از آموزه های اربعین می توان به آن سرعت بخشید.

ناصر ادامه داد. «ایلام استانی است، مردم این استان همیشه به تاریخ آن افتخار می کنند، این مردم هم در انقلاب اسلامی و هم در جنگ اجباری فعال بودند.

او گفت. «عشق این مردم به ائمه اطهار بی نظیر است، می بینیم که ایلام در دهه 40 هر ساله میزبان میلیون ها عاشق امام حسین (ع) است، در شرایطی که این ظرفیت عظیم برای کار فرهنگی بی نظیر است. البته نقش دانشگاه آزاد اسلامی عنوان دانشگاه انقلاب برای مدیران جهادی آشکارتر است.

نصرت الله حیدری رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد ایلام گزارشی از فعالیت ها و برنامه های دبیرخانه ارائه کرد و مورد تایید اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/4117/4062/