اجتماعی

تجمعات و دسته روی در روز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار نمی شود

سرگرمی برای همه / کام ستاد مرکزی کرونا در ایالت کام از شهروندان خواست تا تشریفات و گردهمایی های این روزها را در مقیاس محدود ، مطابق رویه های مصوب ستاد ملی تاج گل ملی ، جهت تشکیل گروه های شیردهی ، ایجاد ایستگاه های صلواتی و سایر اجتماعات برگزار کنند. کاملاً خودداری کنید.

در حضور خبرنگاران ، فرماندار کومی ، دکتر بهرام سرمست ، با بیان اینکه ما نگران عود بیماری قلبی عروقی در استان کومی هستیم ، گفت: “طبق مصوبات ستاد عمومی تاج گل ملی ، هرگونه تجمع ، راهپیمایی ، راهپیمایی و … ممنوع است. همچنین توجه به ایجاد ستاد مبارزه با فساد کرونا اختیاری است.

ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا در ایالت کام نیز با صدور بیانیه ای از شهروندان خواسته است از هرگونه تجمع خودداری کنند. اعلامیه به شرح زیر است.

با تقدیر و تشکر از ارزشهای پشتیبانی شایسته ، راهنماییهای بزرگ حمایت از مراجع تقلید بزرگوار ، علمای گرامی ، روحانیت محترم و امامان محترم و جلسات از زمان شیوع بدنام کرونا که زمینه را برای حفاظت از سلامتی انسانها در ایام شهدا فراهم می کند. بهداشت و ombudsman ، کادر پزشکی تلاشهای فداکارانه پزشکی مسئول مبارزه با تاجگذاری ، اکنون که با کمک خداوند متعال و افراد شریف افراد درگیر در سیستم مراقبت های بهداشتی به دستاوردهای ارزشمندی در مدیریت و کنترل بیماری دست دست یافته اند. به لطف خدا ، قم در شرایط نسبتاً مطلوبی یافت شد ، از این رو سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیاز به پیگیری ایجاد ستاد تاج برای جلوگیری از شیوع این ویروس در هنگام شهادت حضرت فاطمه (س) دارد و ما دعا می کنیم عاشقان معصومیت در مناطق مختلف قم و ، که همیشه در نگهداری سوابق بهداشتی پیشگام بوده اند ، در عین حال مراقبت جدی برای حفظ حداکثر و کامل دستورالعمل های بهداشتی در ایام فاطمیه داشته اند. این روزها جلسات محدود است. از ایجاد اجتماعات.

فراموش نکنیم که هرگونه بی توجهی به توصیه های عادی سازی وضعیت می تواند زمینه مطلوبی را برای هدر دادن بیماری جوان سازی و تلاش های فرسوده و چندین ماه کارکنان پزشکی و ذینفعان ایجاد کند.

انتهای پیام: