استان ها

بی‌ثباتی قوانین و نوسانات قیمت در مواد اولیه مشکل تولید

سرگرمی برای همه / سمنان رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی سمنان از تشکیل کارگروه منطقه ای برای راه اندازی واحدهای تحت مالکیت بانک خبر داد.

روز جمعه ، علی اصغر در چارچوب شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ، به خبرنگاران گفت. “در حال حاضر بیش از 40 واحد املاک در منطقه وجود دارد.”

وی افزود تعداد مالکان بیشتر از این تعداد است. خوشبختانه با تلاش برخی از مسئولان آن بخش ها ، آنها منصوب و به چرخه تولید بازگشتند. »

این عضو اتاق جمهوری اسلامی گفت.

وی با اشاره به سه برنامه مختلف این زیر مجموعه ها ، افزود: “یک روش باید برای واحدهای دارایی که هنوز در دست تولید هستند اتخاذ شود ، روش دیگر و تصمیم برای کسانی که می توانند به چرخه تولید بازگردند.” علاوه بر این ، باید برای کارگاههایی که خط تولید آنها فرسوده است ترتیباتی داده شود ؛ ترتیبهای ویژه دیگری نیز باید در نظر گرفته شود.

این تولید کننده با اعلام اولین گام در زمینه نظارت بر تجارت در استان سمنان در تابستان امسال و پاییز گفت: “این نظارت به طور مستمر توسط اتاق بازرگانی و صنایع ایران انجام شده است. استان سمنان در تابستان و پاییز توانست رتبه 31 استان را بدست آورد.

رئیس مجلس بخش خصوصی منطقه با اشاره به اینکه این نظارت توسط اتاق ایران و بدون موافقت مقامات دولتی انجام می شود ، افزود: “خوشبختانه ، شاخص دولت در این نظارت حدود 5.4 درصد بود که در کشور به 5.96 درصد رسید. «

وی با برشمردن مهمترین مشکلات فعالان تولید در منطقه گفت: “غیر قابل پیش بینی بودن و نوسانات ، تغییر در قیمت مواد اولیه یکی از مهمترین موضوعات در این زمینه است که مربوط به منطقه نیست.”

روز جمعه ادامه یافت. “بی ثباتی قوانین ، مقررات ، بخش نامه ها و … یکی دیگر از مشکلات ، مشکل تأمین مالی از بانک ها یکی دیگر از مشکلات فعالان تولید است که باید در منطقه حل شود.”

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی منطقه با اشاره به برخی مصوبات شورای گفتگوی بخش خصوصی – دولتی امروز افزود: برخی از واحدهای معدنی در این زمینه مشکل داشتند. “مدت اعتبار تمدید شد تا فعالان معدن بتوانند آزادانه در صنعت معدن فعالیت کنند و کمتر شاهد لغو پروانه های استخراج در منطقه خواهیم بود.

وی با اشاره به برخی مشکلات صنعت معدن در منطقه گفت: تلاش می شود تا تسهیلاتی برای خرید ماشین آلات معدن فراهم شود. “قرار است از معاون اول رئیس جمهور مجوز گرفته شود تا بانک ها بتوانند امکانات ماشین های استخراج را در اختیار وی قرار دهند. ، که ممکن است در بعضی خطوط باشد. “تولید نیز استفاده می شود ، کمک هزینه.

اوما اوما از سمنان به عنوان منطقه ای با قدرت معدنی بالا یاد کرد و گفت: استان سمنان پتانسیل بسیار ویژه ای در صنعت معدن دارد ، حمایت از این بخش می تواند به تولید و اشتغال منطقه کمک کند.

وی همچنین از تلاش برای مجبور کردن همه اعضای شورای گفتگو برای شرکت در این جلسات خبر داد. “شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به خوبی کار کرده است و انتظار می رود که همه مقامات دارای مسئولیت قانونی به مشارکت در این شورا ادامه دهند.” در جلسات شرکت کنید.

انتهای پیام: