بهترین اسپیکر از نظر کاربران

اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل XMYX04WM

اگر به دنبال یک اسپیکر جمع و جور می‌گردید که بتوانید هرجا با خودتان حمل کنید اسپیکر شیائومی XMYX04WM یک گزینه ایده‌آل است. این اسپیکر مجهز به یک بند کوچک است که به کمک آن می‌توانید اسپیکر را از کیف‌تان آویزان کنید و راحت‌تر آن را حمل کنید.  این اسپیکر از گواهی ضدآب IP55 برخوردار است، از پورت USB C پشتیبانی می‌کند و تنها ایرادی که می‌شود به آن گرفت سرعت شارژ نسبتا بالا است.

اسپیکر خوب چی بخرم | بهترین اسپیکر ۲۰۲۳ | بهترین اسپیکر برای مهمانی

اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل S51

اسپیکر زیلوت مدل S51 یکی از خوش‌قیمت‌های اسپیکر دیواری بازار است؛ از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند، باتری خوبی دارد و تا ۶ ساعت می‌توانید با این اسپیکر به موسیقی دل‌خواهتان گوش کنید. طراحی این اسپیکر هم قابل توجه است و روی بدنه تعدادی دکمه فیزیکی برای کنترل فایل‌های در حال پخش وجود دارد. به عبارتی با خرید این اسپیکر با یک قیمت مناسب، یک اسپیکر خوش‌کیفیت در اختیار خواهید داشت.

اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل 16w

پخش صدا با کیفیت بالا مهم‌ترین ویژگی این اسپیکر است. گواهی IPX7، بازدهی باتری به مدت ۱۳ ساعت با برخورداری از ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعت و البته طراحی جذاب هم از مشخصات اصلی اسپیکر شیائومی 16W در نظر گرفته می‌شوند. شیائومی 16W هم یکی دیگر از گزینه‌های انتخابی شما محسوب می‌شود. کیفیت بسیار بالایی دارد و قیمت در ازای ارایه این سطح از کیفیت کاملا منصفانه است.

اسپیکر بلوتوثی سونی مدل SRS-XB13

برند سونی سال‌های زیادی است که محبوب ما ایرانی‌هاست و به جرات می‌توان گفت که در کیفیت محصولات این کمپانی شکی نداریم. اسپیکر SRS-XB13 یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی است. کاملا قابل حمل است و ابعاد کوچک و مناسبی هم دارد. گواهی IP67 دارد و در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات خاک مقاوم است. یک نکته مهم دیگر اینکه از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. همچنین بازدهی باتری این اسپیکر تا ۱۶ ساعت تعیین شده است.

اگر برای مهمانی‌ها و دورهمی‌هایتان نیاز به یک اسپیکر قدرتمند دارید پارتی باکس ۱۱۰ گزینه مناسبی است، این کالا در فهرست بهترین اسپیکر های بلوتوثی قرار دارد و در بین کاربران بسیار محبوب است. دلیل آن هم همین کیفیت صدای بسیار بالا، قابلیت حمل آسان، ضدآب بودن و باتری بسیار قدرتمند است.

میکرولب مدل M310101Cyclone

جنس بدنه چوبی است و صفحه نمایش آن هم چوبی است.ارتفاع هر کدام از دستگاه‌ها ۱۲۵ سانتی متر است. ۶ عدد ساب ووفر دارد. زیبایی این محصول باعث زیباترشدن دکوراسیون خانه شما می شود. درگاه کارت حافظه و محل اتصال فلش مموری را دارد تا بتوانید عکس های خود را تا کیفیت اچ دی در با کمک این اسپیکر نمایش دهید. این مدل بی سیم است و هر آنچه بخواهید می توانید از طریق موبایل خود با استفاده از بلوتوث پخش کنید. بدون اینکه به سیمی نیاز داشته باشید. وزن اسپکیر ۲۶ کیلو است. از امکاناتی مثل رقص نور برخوردار است و می توانید در مهمانی‌ها از آن استفاده کنید.

سامسونگ مدل SoundTower mx-t70

ابعاد محصول: 18.2 اینچ W x 34.8 اینچ H x 17.9 اینچ D
نوع رابط: USB 2.0
فناوری ارتباط بی سیم: Wi-Fi

اسپیکر سونی مدل MHC-V73D

اسپیکر سونی مدل MHC-V90DW

اسپیکر زیلوت مدل SP80

اسپیکر بلوتوثی خانگی لیتو مدل Boom Box 3000

بهترین اسپیکر ایرانی

احتمالا می‌دانید که در حال حاضر تسکو جزو یکی از انواع بهترین اسپیکر ایرانی است که با مدل‌های متفاوتی عرضه شده است. مدل‌های این اسپیکر با مشخصات خوبی عرضه شده‌اند که به برخی از مدل‌های این اسپیکر اشاره می‌کنیم.

اسپیکر تسکو مدل TS 2184

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بهترین برند اسپیکر در ایران

بهترین مارک های اسپیکر

در این بخش از مقاله قصد داریم بهترین مارک‌های اسپیکر در ایران را برای شما معرفی کنیم تا با خرید اسپیکرهای تولید شده توسط این برندها، بتوانید موسیقی‌های دلخواهتان را پخش نموده و با دریافت انرژی مثبت، حال بهتری داشته باشید

برند جی بی ال

بهترین برند اسپیکر

یکی از برندهای معتبر تولید کننده بلندگوهای حرفه‌ای در جهان، برند جی بی ال می‌باشد که به وسیله جیمز بالو لنسینگ در کشور آمریکا تاسیس شده است. اسپیکرهای این برند در دو بخش بلندگوهای مانیتور و اسپیکرهای شخصی به بازار عرضه می‌شوند. اسپیکرهای شخصی همانطور که از نامشان پیداست برای مصارف شخصی در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بلندگوهای مانیتور برای استفاده در استودیوها مناسب هستند و قیمت در نظر گرفته شده برای آنها نسبت به بلندگوهای خانگی به مراتب بیشتر می‌باشد. در مجموع بلندگوهای تولیدی توسط برند جی بی ال به دلیل استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت از کیفیت پخش فوق العاده بالایی برخوردار هستند و کمتر برندی را می‌توانید در بازار بیابید که کیفیت بلندگوهایش قابل رقابت با محصولات برند جی بی ال باشد.

خوشبختانه تولیدات این برند در بازار ایران نیز وجود دارد و مشتریان می‌توانند با خرید بلندگوهای تولیدی توسط این برند، از پخش موسیقی‌های دلخواهشان با صدای با کیفیت لذت ببرند. این برند با تولید انواع اسپیکر شارژی، قابل حمل، ایستاده و دیجی توانسته نیاز مشتریان مختلف را تحت پوشش قرار دهد. کیفیت بالای محصولات تولیدی توسط این برند در کنار قیمت مناسب آن سبب گسترش گرایش مشتریان به خرید محصولات این برند شده است.

برند سنهایزر

بهترین برند اسپیکر بلوتوث

یکی دیگر از برندهای مطرح تولید کننده اسپیکر در دنیا برند آلمانی سنهایزر می‌باشد که به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولاتی نظیر میکروفون، هدفون و اسپیکر مشغول فعالیت است. این برند دارای نمایندگی‌های فعال در ۵۰ کشور دنیا می‌باشد. این شرکت که متعلق به خانواده سنهایزر می‌باشد، با تولید اسپیکرهای خانگی و استودیویی با کیفیت توانسته قدرت خود را به رخ رقیبان بکشد و به یکی از برترین تولید کنندگان اسپیکر در جهان تبدیل شود. محصولات تولیدی توسط این برند در بازار ایران نیز با استقبال مواجه شده و بسیاری از ایرانیان اقدام به خرید اسپیکرهای تولید شده توسط شرکت سنهایزر نموده‌اند.

برند شیائومی

بهترین برند اسپیکر بلوتوثی

یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده اسپیکر در دنیا برند شیائومی می‌باشد که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ از کشور چین آغاز نموده است. این شرکت علاوه بر اسپیکر، به کار تولید محصولاتی مثل دوربین‌های امنیتی، پاور بانک، گوشی، ساعت هوشمند و غیره نیز مشغول می‌باشد. یکی از دلایلی که سبب پرفروش شدن اسپیکرهای شیائومی در بازار داخلی شده، قیمت پایین محصولات این برند می‌باشد.

این برند سعی کرده تا امکانات متنوع و گسترده‌ای را در محصولات تولیدی خود بگنجاند و در کنار آن قیمت محصولات خود را پایین نگه دارد. شیائومی با تولید انواع مختلف اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و استریویی موجب شده تا مشتریانی که قصد خرید مدل‌های مختلف اسپیکر را دارند بتوانند از بین محصولات تولید متنوع تولید شده توسط این برند، مدل مناسب با شرایط خود را یافته و آن را با پرداخت هزینه بسیار مناسبی خریداری کنند.

برند انکر

بهترین مارک اسپیکر بی سیم

برند انکر یکی از کمپانی‌های برتر چینی تولید کننده لوازم الکترونیکی در جهان می‌باشد که محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار نموده است. از جمله محصولات تولیدی توسط این برند می‌توان به پاور بانک، کابل شارژ، موس، جاروبرقی هوشمند، اسپیکرهای قابل حمل و غیره اشاره نمود. این برند به دلیل استفاده از متریال با کیفیت برای تولید محصولات خود توانسته در بین مشتریان محبوبیت بالایی کسب کند.

به نحوی که امروزه شاهد صادرات گسترده محصولات تولیدی توسط برند انکر به کشورهای مختلف جهان نظیر آلمان، انگلستان، ژاپن و ایران هستیم. کاربران ایرانی از اسپیکرهای تولیدی توسط برند انکر استقبال گسترده‌ای نموده‌اند. چرا که این شرکت سعی کرده تا امکانات مدرن و به روز را برای تولید اسپیکرهای خود به کار بگیرد و با عرضه محصولات خود با قیمت مقرون به صرفه، رضایت مشتریان را جلب نماید. اسپیکرهای تولیدی توسط این برند عموماً برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در مجموع اسپیکرهای تولید شده توسط برند انکر از کیفیت قابل قبول و قیمت منطقی برخوردار هستند. طراحی و تولید این اسپیکرها به نحوی انجام شده تا بتوان آن را برای هر دستگاه صوتی مورد استفاده قرار داد. چیزی که موجب شده تا این اسپیکرها طرفداران زیادی پیدا کنند، تطبیق پذیری بالای آنها می‌باشد. به نحوی که می‌توانید آن را در حمام و زیر دوش هم مورد استفاده قرار دهید.

بنابراین اگر قصد گوش دادن به موسیقی‌های دلخواه خود در مسافرت، کوه، ساحل، پیک نیک و غیره دارید، خرید اسپیکرهای انکر می‌تواند برای شما گزینه ایده‌آلی باشد. اسپیکرهای قابل حمل برند انکر دارای ابعاد کوچک و جمع و جور و وزن مناسبی هستند و به راحتی می‌توانید آن را به جاهای مختلف حمل نمایید. علاوه بر این باتری‌های تعبیه شده در این اسپیکرها می‌توانند برای مدت زمان زیادی بدون نیاز به اتصال به شارژ دوام بیاورند و گزینه ی ایده‌آلی برای استفاده در سفرهای شما هستند.