برنامه‌ای برای مدیریت سبک زندگی در مبتلایان به دیابت/چالش‌های پیش روی استارتاپ‌ها

استارتاپ | تغذیه | دیابت

دانشكده دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي و آخرين فن آوري جشنواره تحقيقات ابو ريحان ، توضيح استفاده از مديريت شيوه زندگي ديابتي به عنوان بهترين محصول اين جشنواره تحقيقاتي ، موانع و مشكلاتي را براي افراد مبتدي بوجود آورده است. و تکنسین های جوان.

در مصاحبه با سرگرمی برای همه به مناسبت دکتر سوده رازق وی با بیان اینکه ما با اپلیکیشن “ایده” در جشنواره حضور داشتیم ، توضیح داد. “این برنامه برای هدایت سبک زندگی افراد دیابتی طراحی شده و به آنها کمک می کند تا با تزریق قند خون یا انسولین سازگار شوند.” ؛ چقدر بخورید ، ورزش کنید ، استرس را کنترل کنید؟

وی گفت که این مجموعه به تنظیم راحت تر دوز انسولین ، کنترل افراد ، جلوگیری از رشد هیپوگلیسمی و افزایش قند خون کمک می کند. او گفت: در بسته مراقبت از افراد مبتلا به دیابت و فشار خون بالا گنجانده شده است.

این متخصص تغذیه خاطرنشان کرد: افراد دیابتی در معرض عوارض شدیدتر بیماری های قلبی عروقی هستند. “بنابراین ، کنترل وضعیت بیماران دیابتی ، قند خون آنها بسیار مهم است ، سطح ارجاع آنها باید با سهولت بیشتری تنظیم شود ، که برای برنامه نیز مهم است. “انجام شده:

توسعه برنامه های کاربردی برای کنترل سایر بیماری های مزمن

کادر آموزشی دانشکده تغذیه با تأکید بر اهمیت کنترل سبک زندگی در بیماری های مزمن ، گفتند: “در برنامه های آینده ، ما قصد داریم یک بخش آموزش دیابت اضافه کنیم ، زیرا با وارد کردن اطلاعات از کاربر ، هوش مصنوعی به شما کمک می کند” افراد در مورد غذاهایی که قند خون را بالا می برند فعال هستند یا در مورد اثرات این مشکل بر قند خون هشدار می دهند. با این حال ، داشتن یک مربی در برنامه کمک زیادی می کند ، بنابراین ما سعی می کنیم بخش مربیگری تغذیه ، ورزش و غدد درون ریز را شروع کنیم ، اما برای دسترسی به برنامه مربی شخصی نیاز به یک بستر جداگانه دارد.

او ادامه داد. “آه ، این عمل به زودی با هدف ترویج سبک زندگی سالم برای سایر بیماری های مزمن فعال می شود.”

این فناوری با اشاره به دستاوردهای دیگر در زمینه راه اندازی ، توضیح داد. این نرم افزار برنده جایزه نوآوری در چین شد که از دولت چین کمک هزینه دریافت می کرد ، اما به دلیل تاج گذاری قادر به حضور در چین نبود. مجوز این برنامه به یک شرکت دارویی مستقر در فرانسه فروخته شد که یکی از 140 شرکت نرم افزاری دارای پروانه تولید است و شرکت طراحی آن یکی از شرکتهای خلاق معاونت علمی ریاست جمهوری است که دانش پایه آن در حال انجام است. .

نکته اصلی برای شروع یک تجارت موفق داشتن یک تیم خوب است

عضو این دانشکده تغذیه ذکر کرد که شروع این برنامه در مرکز رشد علوم غذایی و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشت ​​است. داشتن یک تیم قدرتمند و توانمند مهمترین ملاک موفقیت استارتاپ ها است.

دکتر رازق اه اهروم با تأکید بر اینکه داشتن دانش برای فعالیت های استارت آپی کافی نیست ، گفت: برخی تصور می کنند داشتن دانش برای انجام کارهای راه اندازی برای کار در این زمینه کافی است ، اما واقعیت این است که تیم فنی ، مالی و بازاریابی به خوبی تیم هستند. قادر به دانش باشد سرانجام ، ترکیبی از این سه گروه می تواند شروع موفقیت آمیز تیمی را داشته باشد.

هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه بحث جذب سرمایه از مهمترین مباحث فعالیت اولیه است ، گفت: “از زمان ورود به حوزه کسب و کارهای نوپا ، شاهد بودم دانشجویان انتظار کمک ، وام و حمایت مالی از سیستم را داشتند. سرمایه گذار قوی ترین و سخت ترین قسمت کار است ، برای رسیدن به این که شما باید کفش آهنی بپوشید.

این تیم پیشرفته اعضای تیم را در دستیابی به موفقیت در هر شرایطی بسیار مثر دانستند. “تیم فنی این پروژه گروهی از دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف هستند که در این راستا همکاری زیادی داشتند. و آنها به همان اندازه سخت تلاش کردند تا پیشرفت کنند.

Def همیشه یک هدف تعیین می کند تا ناامید نشوید

وی ادامه داد: وی تعریف صحیح هدف در فعالیت استارتاپی را نقطه قوتی دانست ، ادامه داد. هدف مشخصی تعیین کنید و زود از موعد موفقیت انتظار نداشته باشید. تلاش های بزرگ همیشه م effectiveثر است ، از این طریق افراد زیادی را دیده ام که بارها دستان خود را روی زانو گذاشته اند ، صعود کرده اند ، سعی کرده اند تا آنجا که ممکن است هزینه ها را کاهش دهند ، از موانع عبور کنند ، به جلو حرکت کنند ، موفقیت این گروه از افراد بیشتر است ،

چالش هایی که استارتاپ ها با آن روبرو هستند

هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به موانعی که “فعالان استارتاپی” فناوری با آن روبرو هستند ، گفت: «

او ادامه داد! “همچنین ، به دلیل چارچوب شرکت های مستقر در مرکز رشد شرکت های خصوصی. ما با چالش های مالی ، مالی ، کارت ویزیت و سایر مشکلات روبرو هستیم. به عنوان مثال ، برای ایجاد کارت ویزیت ، ما نیاز به اجاره با کد زیر داریم ، اما وقتی در دانشگاه هستیم ، آنها نمی توانند املاک دولتی را با کد زیر اجاره کنند ، این یک چالش قانونی است ، یا اداره مالیات درخواست می کند فضا. مالیات ، اما دانشگاه خود را معاف از مالیات می داند. چنین مواردی بیشمار است ، بنابراین ، چالش های حقوقی مناطق راه اندازی وقت زیادی را از تیم می گیرد ، بنابراین اصلاح و تسهیل آنها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه داشتن مشاوره حقوقی در مراکز رشد روند کار را تسهیل می کند و مردم را تشویق می کند ، گفت: “پشتیبانی مالی از تکنسین ها روز به روز بهبود می یابد. هرچه اطلاعات دقیق تری در مورد دستگاه جوجه کشی وجود داشته باشد ، از دسترسی بیشتری برخوردار می شوند.” هرچه تعداد سازمانها بیشتر به موسساتی که در استارتاپ سرمایه گذاری می کنند متکی باشند ، هرچه افراد بیشتر در مسیر درست گام بردارند ، احتمال مواجهه با چنین چالشهایی کمتر است.

انتهای پیام: