عمومی

بررسی قیمت کولر گازی ال جی اینورتر 36000 در بازار ایران

کولر گازی 36000 ال جی ساخت کره است و در ظرفیت های بالاتری نسبت به مدل های معمولی تایتان ارائه می شود که شامل 30000 BTU مناسب برای فضای تا 75 متر مربع (ارتفاع سقف 2.7 متر) و 36000 BTU مناسب برای فضای تا 90 متر مربع (ارتفاع سقف 2.7 متر است) در مدلهای سرد و گرم و سرد می باشد. پرتاب شدید باد به طول 20 متر و مساحت لوله کشی زیاد از دیگر ویژگی های این مدل است. فیلتر پلاسما در مدل های گرم و سرد و کمپرسور گرمسیری با قابلیت کارکرد تا 60 درجه سانتیگراد از دیگر ویژگی های LG Titan Big Split است.

وجود حسگر هوشمند در کولر گازی 36000 ال جی

کولر گازی 36000 ال جی دارای سنسور هوشمند می باشد. سنسور هوشمند به طور خودکار عدم حضور افراد در محیط اتاق را تشخیص می دهد، به تدریج میزان خنک شدن هوا را کاهش می دهد و اجازه می دهد هر 20 دقیقه درجه حرارت یک درجه سانتیگراد افزایش یابد. اسپلت آرت کول اینورتر وی قادر است با استفاده از کمپرسور مخصوص در مناطق گرمسیری می تواند تهویه مطبوع خنک و دمای بیرون تا 45 درجه سانتیگراد را فراهم کند. این فناوری تا 13٪ در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. کولر گازی LG 36000 با گاز خنک کننده R410a و اسکن هوشمند باعث می شود موتور دستگاه با سرعت متغیری کار کند و با 60٪ صرفه جویی در مصرف انرژی و مصرف انرژی درجه A بسیار مناسب است.

فناوری پلاس مستر به کار رفته در کولر گازی 36000 ال جی

به باور کارشناسان تاپ فروش کولرهای گازی خانگی ال جی از آخرین فناوری های بهداشتی برای حفظ سلامتی و طراوت فضای خانه برخوردار هستند. با تولید سه میلیون یون، فناوری PlusMaster در عرض 30 دقیقه هوا را استریل می کند و ضمن از بین بردن 99٪ باکتری ها، بوی نامطبوع را از بین می برد. با استفاده از فناوری M3 و تولید بارهای الکترواستاتیک، سیستم Multiprotect در کمتر از 15 دقیقه آلرژن ها و ویروس های منتقل شده در هوا را از بین می برد.

با فعال کردن ویژگی حالت خواب از طریق کنترل، دستگاه به طور خودکار دما را هر 30 دقیقه یک درجه افزایش می دهد و این فرآیند در هنگام استراحت با افزایش 2 درجه ای دما همراه خواهد بود. به عنوان مثال، می توانید این تایمر را طوری تنظیم کنید که کولر گازی شب هنگام خواب به طور خودکار روشن شود.

کمپرسور کولرهای ۳۶۰۰۰ ال جی اینورتر

یکی از عواملی که باعث کاهش عملکرد و طول عمر کولر می شود، هشدار ضد خوردگی و همچنین فرسایش قسمت های مختلف کولر گازی با مصرف انرژی 36000 LG است. کمپرسور کولر گازی LG Inverter 36000 به گونه ای تولید شده است که می توان از آن در مناطق استوایی و حاره ای که دمای هوا بسیار بالا است استفاده کرد. کولر گازی و اسپلیت اینورتر ال جی در قسمت یونیت خارجی دستگاه یعنی کندانسور با بکارکیری پره یا فین هایی که با یک لایه اپوکسی طلایی رنگ پوشانیده شده اند. مبدل حرارتی تحت پوشش، به دلیل شرایط آب و هوایی خارجی در برابر خوردگی و فرسایش محافظت می شود و شما می توانید چندین سال از این عملکرد استفاده کنید. این باعث تبادل گرمای عالی برای کندانسور برای مدت طولانی خواهد شد.

فناوری جدید کلیه سیستم های کولر گازی ۳۶ هزار اینورتر دی سی امکان کارکرد دقیق و دمای اتاق پایدار، بی سر و صدا و بدون نوسانات را در مقایسه با موارد معمولی فراهم می کند. کمپرسور کولر گازی LG 36000 به دلیل کمپرسور اینورتر DC کاملاً بی صدا است.

 

مشخصات تماس تاپ فروش

آدرس فروشگاه: ایران، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت: 09170840644

 

منابع:

https://www.shoptime.com.br/busca/ar-condicionado-inverter-36000-btus

https://www.friopecas.com.br/ar-condicionado-split-lg-dual-inverter-voice-36000btu-quente-frio-220volts/p