عمومی

برجسته صنعت رمضان بهداشت عمومی است / برنامه ها نیاز به گواهی دارند – خبرگزاری آنلاین | ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، رده: ماه مبارک رمضان از چند روز آغاز می شود و هنوز مردم سؤال می کنند که آیا برنامه های امسال همان سال های گذشته است یا به دلیل کرونا آنها تحت تأثیر قرار می گیرند.

از ابتدای پخش کرونابرای جلوگیری از گسترش توده ها ، بسیاری از رویدادهای مختلط ممنوع اعلام شد و این روزها برنامه ها و جشنهای مختلف مذهبی و همچنین جشنوارها و مراسم تشییع جنازه ها اجرا نشده است.

از آنجا که کرونا هنوز هم به عنوان تهدیدی برای سلامت عمومی تلقی می شود ، شرایط ملاقات غیر معمول نیست و در ماه مبارک رمضان ، برنامه ها تحت تأثیر همین قرار می گیرند.

هر ساختمان در ماه رمضان دارای یک مرکز مذهبی است

مدیر ارشد تبلیغات اسلامی در منطقه بوشهر در گفتگو با آنلاین اظهار داشت: این شیوع ویروس است کرونا، افزایش اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی و آژانسهای متحد برای مبارزه با آن کرونا تمام شد

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی با بیان درباره رسالت آموزش و پرورش و نیکوکاری منطقه گفت: این مسجد مرکز تکامل دینی و مدرن و محور سلامت است.

وی همچنین گفت برای تهیه برنامه هایی که امروز اتفاق افتاده است و ادامه می دهد: “از آنجا که به وفور است.” کرونا و با عدم کفایت سیستم ها و برنامه های چهره به چهره ، برنامه ها با موفقیت توسط مردم انجام می شود.

نماینده تبلیغات اسلامی استان بوشهر ، در خصوص توقیف برنامه های ماه رمضان امسال و صدای هر خانوار ، این اتاق مذهبی گفت: در ماه رمضان امسال 600 مبلغ مسئولیت دارند.

وی در ادامه با ابراز علاقه به بهبود روابط عمومی اظهار داشت: دولت های بوشهر با تمرکز بر امور معنوی و انسان دوستانه در برنامه ریزی و توزیع بسته سالم و حمایتی برای فقرا ، کمک به فقرا و نیازمندان و کمک به نیازمندان و شناخت نیازمندان کمک کرده اند. آیا شما

حجت الاسلام سروستانی افزود: رهبران مذهبی بوشهر علاوه بر نقشی که در فعالیت های دینی و مذهبی دارند ، علاوه بر سایر مناطق کشور ، حتی در سایر مناطق کشور نیز مساجد و مراکز مذهبی را بر روی ویروس ها بسته اند. کرونا او خوب بازی کرد.

سلامتی انسان اول است

سخنگوی مقام معظم رهبری استان و رهبر نماز جمعه عصر روز شنبه در شورای تبلیغات بوشهر در بوشهر در مورد چگونگی اجرای ماه مبارک رمضان توضیح داد و گفت: سلامتی مهمترین عامل درگیر امروز است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری تصریح کرد: همه برنامه ها باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و تأیید ستاد باشند. کرونا وی افزود: همه جلسات ماه مبارک رمضان باید با رضایت سرمایه انجام شود.

وی در ادامه با تأکید بر فشرده سازی و تصفیه مساجد و ایده های بهداشتی خاطرنشان کرد: اگر این برنامه در مساجد تنظیم شود ، به منظور حفظ سلامت عمومی ، پذیرش به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

سخنگوی مقام معظم رهبری منطقه و رئیس نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: پخش دعوت نامه ها و دعاهای ویژه در این ماه باید در زمان مقرر اعلام شود و منبع و میزان زمان آن با رادیو و رادیو است.

تکرار خواندن

مدیر اوقاف و امور خیریه ناحیه بوشهر اضافه کرد: هر ساله در ولسوالی بوشهر و سایر مناطق کشور برنامه های مختلفی در روز و ماه مبارک رمضان در شهرها و شهرها برگزار می شود و امسال شاهد انواع مختلفی هستیم. “

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور با اشاره به برنامه قرآنی به روشی بسیار آشنا اظهار داشت: امسال تلاوت قرآن کریم در یک ماه بحران و ماه مبارک رمضان انجام می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی ، تلاوت قرآن در 15 روز اول ماه مبارک در مقبره امام محمد باقر و در روز 15 کوهستان حسینیه عاشقان ثارالله انجام می شود.