عمومی

بازگشت یک ژنرال – سرگرمی برای همه

“اگر کسی با حضور گرم خود در این شرایط بتواند به قدرت تیم ملی خود اضافه کند ، این کریم باقری خواهد بود. خوب است که فدراسیون فوتبال حداقل در یکی از این دهها تصمیم اشتباه در این مدت کار درستی انجام داد . “پدر”.

به گزارش سرگرمی برای همه ، این روزنامه دنیای اقتصاد او نوشت: “آیا تفاوت بزرگ کریم باقری و بسیاری دیگر در این فوتبال را می دانید؟” وقتی اخبار مربیگری همزمان وی در تیم ملی در پرسپولیس منتشر می شود ، بیشتر تیم های دیگر ، مستقل یا هوادار ، اعتراض نمی کنند. مثلاً فرض کنید که افشین پیروانی یا فرزاد مجیدی با حفظ موقعیت های خود در “پرسپولیس” و “استقلال” به کادر فنی تیم ملی اضافه شدند. در این حالت ، بسیاری از هواداران تیم باید در برابر گارد بایستند و ادعا می کردند که بی طرفی تیم ملی نقض شده است ، اما در مورد کریم ، چنین فضایی هرگز وجود نداشته است.

وقتی خبر پیوستن وی به تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی اعلام شد ، پرسپولیسی ها خوشحال شدند ، در حالی که دیگران “به او احترام” گذاشتند. باقری این پناهگاه را با قیمت بسیار بالایی برای خود خرید. به قیمت خودکنترلی و رشد از سنین پایین. او هرگز رقبای خود را ساکت ، رفتار ناشایست ، تحقیر و نابود نکرد. کریم مورد احترام و احترام بود. حتی گاهی اوقات در این سیاست اغراق می کرد. به عنوان مثال ، وقتی او در دقایق پایانی دربی تهران در فوریه 2009 گل پیروزی برای “پرسپولیس” را به ثمر رساند ، “پس از آن بسیار مهربانانه” در آشفتگی ورزشگاه “ازت” عجیب گفت. “هواداران استقلال مرا ببخشید. “به هر حال امروز شانس پیروزی ما بود. امیدوارم دفعه دیگر پیروز شوند.”

کدام حریف را آرزوی موفقیت برای حریف سنتی خود می دیدید؟ خوب ، جنسیت کریم متفاوت بود ، این تفاوت او را به چنین جایگاهی در فوتبال ایران رساند. در هر صورت ، در حال حاضر باقری به مدت 20 روز در تیم ملی ایران میزبانی می کند و با این کاروان عازم بحرین منامه می شود. همه ما امیدواریم که حضور وی در کنار تیم ملی باعث ایجاد نظم در اردوی ملی شود ، روحیه بازیکنان را در این زمینه حیاتی بالا ببرد. اگر کسی با حضور گرم خود در این شرایط می تواند شور و شوق تیم ملی را افزایش دهد ، این کریم باقری بود.خوب است که فدراسیون فوتبال حداقل در یکی از این ده ها تصمیم اشتباه کار درستی انجام داد. . »

انتهای پیام: