اجتماعی

بازنشستگی آتش نشانان تهران 5 سال تأخیر است!

آنها در این روند انگیزه می گیرند و جان خود را می دهند ، اغلب قربانی آرامش شهروندان می شوند و اطمینان حاصل می کنند که بین پیروزی و عشق ، عشق رشد می یابد. آنها آتش نشان هستند ، افرادی که وقت ندارند در مورد نگرانی های خود در محل کار صحبت کنند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، در حالی که آتش نشانان در برخی ایالتها 20 سال بازنشسته می شوند زیرا از طرف اداره تأمین اجتماعی یارانه دریافت می کنند ، در تهران ، مردان 25 ساله در محل کار می توانند با بازپرداخت 30 روزه بازنشسته شوند و این به معنای تعدیل در صندوق بیمه است. . سن و پیچیدگی کار آنها را نباید در نظر گرفت ، در حالی که تهران حدود 5400 آتش نشان دارد که 4500 نفر از آنها آتش نشان هستند.

مهدی داوری خبره – مدیر اجرایی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران – وی در مصاحبه با سرگرمی برای همه اظهار داشت: براساس قانون بعدی در تهران ، آتش نشانان تهرانی توانسته اند حدود 25 سال کار کنند و با 30 روز بازنشسته شوند.

وی افزود: این جایی است که برخی از کشورها قانون مصوب در مجلس را رعایت می کنند که شامل بیمه ایمنی عمومی است. در نتیجه ، آتش نشانان در برخی ایالت های تحت پوشش بیمه های امنیتی 10 سال است که از Arfaqi استفاده می کنند و می توانند با 20 سال خدمت و حقوق 30 روزه بازنشسته شوند.

یک مقام مسئول سازمان آتش نشانی تهران عنوان کرد: آتش نشانان تهران نیز به سختی کار می کنند ، اما طبق قانونی مصوب سازمان آتش نشانی تهران که آن هم توسط دولت تصویب می شود ، سن آتش نشانان 5 سال محاسبه می شود.

وی افزود: سال گذشته 200 نفر فرصت بازنشستگی از دفتر آتش نشانی تهران را داشتند و 50 نفر از آنها تقاضای بازنشستگی کردند.

یک مقام ارشد سازمان آتش نشانی تهران اظهار داشت: ادغام آیین نامه از شورای عالی استان ها خواسته شده است و این لایحه برای تعیین ایمنی سازمان آتش نشانی تهران توسط مجمع عمومی استانی به مجلس اعلام می شد. شهرها صندوق بازنشستگی خود را دارند و آتش نشانان تحت پوشش این صندوق قرار دارند. این امر به قانونی نیاز دارد تا صندوق بتواند سهام مشترکی داشته باشد. ما می خواهیم این واقعیت را بفهمیم که اگر خداوند اجازه دهد ، تغییر مثبتی رخ خواهد داد.

انتهای پیام