اجتماعی

استقبال تهرانی‌ها از «فروش ویژه شب یلدا» در میادین میوه و تره‌بار

استقبال شهروندان تهرانی از اولین روز اجرای طرح «فروش ویژه شب یلدا» در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بود.

به گزارش سرگرمی برای همه، تفاوت قیمت میوه و تره بار در سطح شهر بین 30 تا 41 درصد است که نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر، کیفیت مطلوب این محصولات با تلاش شهروندان در تهیه میوه ها و سبزیجات. «شب یلدا» لازم است، بازدیدها زیاد شده، در مزارع میوه و تره بار بار شده است.

بر اساس این پیام، با راه اندازی طرح فروش ویژه شب یلدا، علاوه بر میوه های ویژه امشب، میوه هایی مانند انگور جو 24 هزار تومان، انگور شاهرود 15 هزار و 300 کیلوگرم و کیلویی 18500، نارنجی جنوبی تامسون به ازای هر کیلوگرم به فروش می رسد. 15400، 9800، سیب سبز-قرمز کیلویی 12200، کیوی کیلویی 13700، گلابی کیلویی 25 هزار، لیمو شیرین 16400، موز کیلویی 26950، نارنگی 13 هزار درام. کیلوگرم در بازار میوه و تره بار افزایش یافته است.

این گزارش می افزاید: در دو روز گذشته صیفی جات – چغندر – کیلویی 5700 تومان، خیار گلخانه ای – کیلویی 8700 درام، شلغم – کیلویی 5500، کدو – کیلویی 5700 درام. تره بار در میادین میوه و تره بار کیلویی 7500 تومان در میادین کیلویی 14800 تومان افزایش تقاضا به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است فروش ویژه شب یلدا از روز گذشته 25 آذرماه در میدان 267 شهردار تهران به منظور رفع نیازهای شهروندان در میادین میوه و تره بار آغاز شده و تا پایان 30 آذرماه ادامه دارد. محصولات ویژه شب یلدا را در اختیار آنها قرار دهید. از این مراکز با قیمت های مقرون به صرفه با کیفیت مطلوب.

فرصت مشاهده قیمت های فروش ویژه میادین تره بار یلدا در سایت سازمان

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همزمان با دومین روز از فروش ویژه این سازمان به مناسبت شب یلدا از بارگیری قیمت سایر محصولات میوه و تره بار عرضه شده در میادین خبر داد. . در سایت سازمان با مراجعه به سایت این سازمان به آدرس mayadin.tehran.ir قیمت محصولات میدان را در نظر بگیرید و با قیمت محصولات مشابه در سطح شهر مقایسه کنید.

سید سعید راد با اعلام اینکه علاوه بر میوه شب یلدا، میادین میوه و تره بار دیگر محصولاتی که معمولاً در شب یلدا مصرف می شود از جمله آجیل، خشکبار و ماهی نیز عرضه می شود، افزود. در حال حاضر هر کیلوگرم انار به ارزش 16 هزار و 200 تومان در میادین دستچین می شود.

به گزارش سایت شهری، مدیرعامل سازمان مدیریت میدان شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر قیمت میوه در میادین میوه و تره بار به طور متوسط ​​41 درصد کمتر از میانگین شهری است، خاطرنشان کرد: این نسبت در قیمت است. میوه های شب یلدا شامل انار، هندوانه، کلم و خرمالو – 34 درصد و سبزیجات و صیفی جات – 33 درصد.

انتهای پیام: