استان ها

استقبال باورنکردنی ارومیه‌ای‌ها از پزشکیان / پیام مهم آذربایجانی‌ها به ایران

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ درحضور پرشور و باورنکردنی ارومیه‌ای‌ها گفت: حق مردم را قلدران جامعه خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از آذربایجان‌غربی، مسعود پزشکیان در یکی از آخرین سفرهای انتخاباتی قبل از برگزاری مرحله دوم انتخابات در ارومیه گفت : من فرزند این آب و خاکم و از محله عرب‌باغی ارومیه هستم و خاطرات زیادی از این شهر داریم و مطمئن باشید هیچ گاه به عنوان فرزند آذربایجان به شما دروغ نخواهم گفت و با مردم صادق خواهم بود..

وی افزود: برخلاف گفته‌های رقبا، همه مردم ایران انقلابی‌اند و ثابت خواهیم کرد ساده و صادق صدای محرومان و بی صدایان خواهیم بود.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ما حق مردم خودمان را با قدرت از قلدران جامعه خواهیم گرفت و صدای بی صدایان و محرومان خواهیم بود، من نوکر مردم هستم و از مردم برای گرفتن حق آنها تلاش خواهم کرد.

پزشکیان با تمجید از تلاش نیروهای انتظامی، ارتش و سپاه اظهار کرد:تلاش ما رونق گردشگری و تجارت ایران و آشتی با دنیاست و باید بدانیم با بستن مرزها به جایی نخواهیم رسید.

وی ادامه داد: افرادی که یک اداره را مدیریت نکردند حالا می‌خواهند بیایند مملکت اداره کنند، آنها مدعی اند ما با مردم نیستیم در حالی که ما نوکر مردمیم و در کنار آنان هستیم و همیشه با مردم بوده و این رویه را ادامه خواهیم داد.

پزشکیان خاطر نشان کرد: رسول خدا (ص) وقتی مکه را فتح کرد سخنرانی کرد و پیام‌های بسیاری داشتند و یکی از پیامها این بود «همه انسانها باهم مثل برادرند…»، عرب و عجم هیچ‌برتری به جز تقوا بر هم‌ ندارند، از ترک‌ و کرد و عرب و بلوچ و سایر اقوام و … در ایران همه باهم برادریم.

وی در میان تشویق حاضران در سالن گفت: «بژی کرد و بژی آذربایجان/ یاشاسین آذربایجان یاشاسین ایران / زنده باد آذربایجان، زنده باد ایران با همه همه اقوام و مذاهب ایران، ایران متحد و یک صدا.

تصاویر: سینا افشاریان، زهرا طالعی، علی آقایاری

۴۶