اجتماعی

استان تهران نیازمند مدیران میدان عمل است / مسیر کشور رو به قله و پیشرفت است

سرگرمی برای همه/ تهران استاندار تهران گفت: در استان تهران برای حضور در بین مردم و رفع مشکلات مردم به مدیرانی مردانه در عرصه کار نیازمندیم.

محسن منصور استاندار تهران بعد از ظهر جمعه ۱۴ آبان در سخنانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان پیشوا گفت. پیشرفت باعث امید در جامعه می شود». قله و پیشرفت.

او ادامه داد. من فکر می کنم دولت ها در حال نوسان هستند، برخی از دولت ها گوشه هایی در خط ولایت داشتند، برخی با ولایت که عاقبت آن را مردم متوجه شدند».

استاندار تهران اعلام کرد. عملیات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف تمسخر قدرت توخالی آمریکا بود و استکبار در چارچوب اقدامات دولت در ساری است.

منصوری عنوان کرد. «بزرگترین استکبار حاکم مستکبر است و حاکمی که خود را خادم مردم نمی داند، مستکبر است، قبل از رفع تحریم های خارجی باید تحریم های داخلی را که مصداق تحریم های داخلی است، برداریم. .

نماینده عالی دولت در استان تهران خبر داد. امروز ما به یک ایده، یک ایده نیاز داریم تا استان تهران را با حرکتی جهادی، با نگاه وفادارانه و با تکیه بر توانمندی های مردم در شرایط فعلی اداره کنیم.

استاندار تهران ادامه داد. «مردم پیشوا روز خود را صرف انقلابی کردند که صرف آن چندان گران نبود، 15 خرداد نقطه شروع مردم پیشوا برای رسیدن به قله های رشد و تعالی است.

این مقام گفت. دولت استان تهران مدیون شهر پیشوا است و معتقدم به برکت خون شهدا بر مشکلات موجود فائق خواهیم آمد و اگر به خدا توکل کنیم خداوند آن را باز خواهد کرد.

او ادامه داد. در اداره کشور اصول زیادی کنار گذاشته شده است، ولایت فقیه بر اساس توانمندی مردم است و به طور کلی شرایط کشور پیشرفت و اقتدار است.»

استاندار تهران در پایان سخنان خود گفت. از سوی دیگر، با واقع بین بودن که مشکلات کشور را دارم، قول نمی دهم ظرف سه ماه مشکلات حل شود، اما من. امیدواریم با کار جهادی بر مشکلات فائق آییم.» در استان تهران برای حضور در بین مردم و رفع مشکلات مردم به مدیرانی مردانه در عرصه عمل نیازمندیم.

انتهای پیام: