اجتماعی

بازدید تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از گرمخانه خاوران

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران از بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از مناطق 15 گانه و گلخانه خاوران خبر داد.

علی خضریان در گفت وگو با سرگرمی برای همه گفت. من به نمایندگی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در مناطق 15 15 تهران و گلخانه خاوران از غلامحسین رضوانی دیدن کردم. در این بازدید معاون امور عمرانی استانداری تهران، شهردار مناطق 15 گانه و سایر بخشداران شهرستان و بخشداری حضور داشتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم ادامه داد. این بازدید با توجه به فصل سرما به منظور بررسی امکانات و خدمات شهرداری مناطق 15 گانه ساکن در منطقه انجام شد. گلخانه

وی با بیان اینکه جلسه ای در محل مسجد جامع امام سجاد(ع) منطقه 15 رضوی با حضور مسئولان اجرایی برای رفع مشکلات مردم این منطقه برگزار شد، افزود: با توجه به مشکلات و مشکلات مردم در این منطقه، مشکلات و معضلات مردم در این منطقه برطرف شد. گزارش شورای برنامه ریزی منطقه ای و توسعه و سپاه ایالتی به جلسه ارائه می شود.

خضریان یادآور شد. «در این جلسه همچنین مقرر شد با توجه به اظهارات شهردار منطقه 15 با معاونت فنی-عمرانی شهرداری تهران، طرح مذکور به سمت شرق، با کاندرو نجفی- خیابان رسگر شورا، جلسه ای برگزار شود. در طی 2 ماه آینده، مطالعه طبق برنامه تا پایان سال کار خواهد کرد. در عین حال اجرای این طرح برای خروج از بن بست در شهر رضوی به سمت غرب به تعویق می افتد و گزارش های مربوطه به مجمع نمایندگان و استانداری ارسال می شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران بیان کرد. «موضوع تملک 3 ملک برای افتتاح خیابان شهید عربی از دیگر مواردی بود که شهرداری مناطق 15 گانه تصمیم گرفته بود حداکثر تا پایان سال آن را حل کند.
او ادامه داد. مقرر شد تا 15 روز آینده بخشداری با شورای راهداری تهران مکاتبه و گزارشی در خصوص مسیر خروجی مربوط به شهر رضوی به مجمع نمایندگان ارسال کند. و فرماندار.

خضریان درباره طرح تفصیلی منطقه 15 تهران نیز گفت. این موضوع در جلسه ای که به زودی در استانداری تهران برگزار می شود، به ویژه از طریق شورای معماری شورای شهر تهران؛ شهرداری مطرح می شود.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: – مقرر شد تا قبل از دهه فجر انقلاب اسلامی 3 محدوده خیابان امام سجاد(ع)، ورودی اصلی، انتهای خیابان اسکندر، بلوار شهید عربی باشد. ، کسانی که مشکل روشنایی دارند، شرکت توزیع برق تصمیم می گیرد، مشکل حل می شود.
او ادامه داد. مقرر شد موضوع برنامه تعویض لامپ در رضوی حداکثر یک سال اعتبار داشته باشد و گزارش آن به استانداری و مجمع نمایندگان استان تهران ارسال شود.
خضریان اشاره کرد. در رابطه با احداث درمانگاه، بیمارستان، سرانه درمانی و افزایش سلامت در منطقه 15 هماهنگی های لازم توسط نماینده استانداری با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد. .
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود. همچنین در طرح انضباط شهری برای رفع مشکلات خیابان شهید اسکندرلو رضوی مقرر شده است که با اعلام اهالی مشکلات، شهرداری گزارشی برای رفع آنها ارائه کند. ماه آینده این موضوع را به جلسه و استاندار ارسال کنید.
او اضافه کرد. «شورای اسلامی مسگرآباد در خصوص طرح جامع مسگرآباد با مجمع نمایندگان تهران مکاتبه خواهد کرد تا موضوع از طریق صندوق مسکن پیگیری شود.
خضریان گفت. در این جلسه مقرر شد ساختمان متعلق به شهرداری از سوی مدیریت منطقه پیگیری شود تا ساختمان مذکور در اختیار شورای اسلامی روستای مسگرآباد قرار گیرد. موضوع ضلع شمالی تفرجگاه مسگرآباد برای واگذاری اراضی شهری به منابع طبیعی از طریق جاده باید توسط استانداری طبق مصوبات مربوطه پیگیری شود. وی همچنین موضوع انشعاب برق و گاز مسگرآباد را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام: