اجتماعی

از رها نکردن دستکش‌ها در خیابان تا استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای هنگام خرید

شیوع کووید ۱۹ در نقاط مختلف جهان از جمله در کشور خود ما به عنوان مقدار زباله برای تولید پلاستیک و بیماری های عفونی افزایش می یابد. با توجه به آخرین آمار از سازمان مدیریت پسماند در شهرداری تهران ، تولید زباله های عفونی نیست در تهران بیش از ۲۰۰ تن بیشتر است. این زباله ها نه تنها عفونی و می تواند آلودگی آب و خاک و آسیب به افراد دیگر یا موجودات آمده بود اما ماهیت پلاستیکی وجود دارد بنابراین بسیاری از سال های بسیاری بدون نیاز به پایین شکسته شود در محیط باقی بماند.

این گزارش در ادامه به ۱۳ مشاوره برای مدیریت زباله در روز از کرونایی اشاره شده است:

*برای لوازم شخصی اقدامات حفاظتی مانند ماسک و دستکش و ترجیح مرطوب در معابر خیابان ها رها شده و آنها را رها نمی کند, آنها را در یک کیسه زباله جدا از آن قرار دادن آن در کیسه را محکم گره از یک پیچ در پیچ تا سفارش.

*این نوع از زباله تنها در مخازن موجود در سطح شهرستان به آن قرار داده است.

*به عنوان یک نتیجه از حذف هر گونه دخالت مستقیم در این زمان کاهش تولید زباله در همکاری و زباله های بسیار در خانه, کم آبی و خشک پسماندهای خشک فشرده, کم حجم, بازی جدید.

*مراقب باشید که کیسه حاوی زباله سوراخ, لاتکس, به خاک ریختن.

*تحمل داشته باشید که ویروس کرونا قابلیت انتقال وجود ندارد و آدامس و…. و ته سیگار آب دهان خود را بر روی زمین نیندازیم.

*مصرف کامل از مواد شوینده و ضد عفونی کننده و الکل به راحتی در دسترس هستند در بستهبندیها به سمی به عدم زباله های تولید شده به منظور مطمئن شوید که شما و احتمالا آتش ما است.

*در بعد از شیوع کرونا از استفاده از کیسه ای-بژ برای خرید ما می تواند به حفظ یک دولت خوب از بهداشت و درمان و نیز کمک به این کیسهها به راحتی می تواند پس از خرید از آب و مواد شوینده در ماشین لباسشویی.

* از جمله راهکارهای کاهش تولید زباله و استفاده از پلاستیک استفاده از دستکشهای نخی در محل دستکشهای پلاستیکی. دستکشهای نخی, ما می توانیم به محض این که شما وارد خانه با شویندههای مناسب عکس.

*برای ضدعفونی سطوح و تجهیزات در جای دستمال کاغذی از محبوب بژ قابل شستشو, ما در حال رفتن به استفاده از آن.

*شخصی آب بطری است که شما از آن استفاده کنید.

*مخازن و ظروف از مواد زائد در خانه را با آب داغ و مواد شوینده ملایم برای ضد عفونی کردن ما.

*به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر این بیماری با تحویل زباله به زمین به صورت غیر مجاز بازداشت از ما.

*در طول این دوره از زمان به منظور جلوگیری از انتشار بیماری به نگهداری و دفع زباله و خشک در خانه و در محل کار ما می توانیم از آن جلوگیری کنیم.

پایان پیام