استان ها

ارائه خدمات غیرحضوری به ۳ هزار دانشجوی خارجی/ ۳ بخش اصلی سامانه «مدبر» کدامند؟

داود براپور در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، از راه اندازی سامانه مدبر (مدیریت دانشجویی بین المللی رضوی) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد خبر داد و اظهار کرد: سامانه مدبر (مدیریت دانشجویی بین الملل رضوی) در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد راه اندازی شد و اظهار داشت: این سامانه در حال اجراست. -دانشجویان ایرانی عمدتاً از عراق و افغانستان.

او توضیح داد. با توجه به لزوم ارائه خدمات غیر حضوری به دانشجویان خارجی و با هدف افزایش رضایتمندی، شفافیت و پیگیری فرآیندها، سامانه مدبر توسط اداره کل دانشجویان بین المللی و غیرایرانی راه اندازی شد. دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ارائه خدمات یکپارچه دانشجویی را صادر می کند. توسط اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات این واحد دانشگاهی راه اندازی شد.

3 بخش اصلی یک سیستم منبع چیست؟

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افزود: سامانه مدبر از سه بخش اصلی میز خدمت دانشجویی، میز کارشناس و مدیریت مرکزی تشکیل شده است. خروج، بازگشت و … اخذ و اقدامات لازم انجام می شود. به صورت یکپارچه و غایب

خدمات غیر حضوری دانشجویان خارجی/ 3 قسمت اصلی سامانه «مدابر» چیست؟

بهراپور تصریح کرد: سامانه مدبر دارای بخش جداگانه ای برای بررسی، تایید یا رد درخواست های دانشجویان توسط کارشناسان اداره کل دانشجویان بین المللی و غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است که می تواند در پاسخگویی موثر باشد. دانش آموزان به سرعت

امکان استخراج گزارشات مختلف

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از دیگر ویژگی های سامانه دوبار، قابلیت استخراج گزارش های مختلف برای سازمان مرکزی دانشگاه، وزارت امور خارجه و … را برشمرد و گفت: سامانه دوبار در این سامانه امکان استخراج گزارش های مختلف را دارد. رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات 1401 واحد مشهد در سامانه های مختلف این واحد دانشگاهی اعم از خوابگاهی و سلف سرویس، سامانه عفاف و حجاب، اطلاع رسانی به کتابخانه ها و ثبت حضور و غیاب کارکنان را به روز رسانی و تکمیل کرد.

بهراپور افزود: «گروه اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد ارتقاء سخت افزار 140 رایانه، به روز رسانی سیستم عامل 190 رایانه، تعمیر و سرویس 20 چاپگر، اسکنر در حوزه شبکه و تجهیزات را انجام داده است. و بر شفافیت و اطلاع رسانی به اساتید و کارکنان فعال نظارت می کند و به روز رسانی سیستم وام کارکنان را برای وام های مختلف تایید و تکمیل کرد.

انتهای پیام/4121/4062