اجتماعی

اجرای طرح‌های عمرانی برای رفع معضلات شهری حائز اهمیت است

سرگرمی برای همه / کردستان: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت. اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی برای حل مشکلات و مشکلات توسعه شهری بسیار مهم است ، شهرداری ها نقش بسزایی در ایجاد رضایت شهروندان دارند.

حجت الاسلام عبدالرضا پور زهابی صبح امروز با بازدید از برخی از پروژه های اجرا شده و در حال انجام شهرداری سنندج ، اتمام این پروژه ها را امیدوار کننده در شهر خواند و اعلام کرد: آنچه امروز هنگام بازدید از شهر شاهد آن هستیم بسیار ممکن است ، این یک ملاحظه است که می تواند بر دوام شهروندان تأثیر بگذارد.

او گفت. خوشبختانه اقدامات و فعالیت های شهرداری سنندج در زمینه توسعه ، خدمات ، رفاه و اجرای برنامه های سرمایه گذاری در این شهر بسیار امیدوار کننده است. »

حجت الاسلام پور زاهابی ابراز امیدواری کرد و افزود: “در اسرع وقت ، این برنامه های عمرانی و رفاهی در شهر در شهر به بهره برداری می رسد و شهروندان می توانند از آنها استفاده کنند.”

در این بازدید شهردار سنندج نیز اشاره کرددر این دوره خوشبختانه با حمایت اعضای شورای سیاسی ، با همدلی فرماندار ، رهبری منطقه ، بسیاری از برنامه های عمرانی در سطح شهر اجرا شده است.

مهندس حشمتولا صیدی گفت. “شهرداری سنندج پروژه های كوچك و بزرگی را در همه حوزه ها ، در تمام نقاط شهر ایجاد كرده و فعالیت آن نهاد دولتی رضایت نسبی داشته است.

او اضافه کرد. “امسال پروژه پیاده رو فردوسی ، یک پروژه بزرگ سرمایه گذاری ، یک شهربازی ، یک پارک کوچک ، شروع چندین پروژه در پارک جنگلی آبیدر و همچنین تکمیل تعدادی از پروژه های توسعه برای حل مشکلات ترافیکی ، بهبود وضعیت ظاهری و چشم انداز به پایان رسید.” سبز شهری از سطح آغاز شد.

شهردار سنندج اظهار داشت. پروژه های شهری متعددی در ماه آینده مانند پیاده رو فردوسی ، پارک کوچک 20 هکتاری ، ترمینال حمل و نقل عمومی در میدان آزت و چندین پروژه ساختمانی دیگر به بهره برداری می رسد.

از جمله این پروژه ها می توان به پروژه بزرگ سرمایه گذاری مرکز سنه ، پارک کوچک 20 هکتاری در رخش ، احداث پارک تفریحی مدرن روباز در پارک ملت ، احداث پل معلق زیپ لاین در آبیدر ، پارک جلال ، نصب بدنه مقاومت ایثارگر اشاره کرد. توسط نماینده ولی فقیه در استان کردستان بازدید شد.

انتهای پیام: