استان ها

آغاز به کار 58 پزشک جدید متخصص و فوق تخصص در جنوب غرب خوزستان

58 پزشک متخصص و فوق تخصص جدید در جنوب غرب خوزستان به کار گرفته شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از اضافه شدن 9 پزشک متخصص و 49 پزشک متخصص برای ارائه خدمات در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرگرمی برای همه: راه افتادن آبادانسید محمد محمدی امروز یکشنبه 20 دی ماه در مراسم استقبال از پزشکان متخصص و متخصص جدید دانشگاه علوم پزشکی آبادان که در سالن آمفی تئاتر بیمارستان علوی این شهر برگزار شد، گفت: همکاران من در معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آبادان و مجموعه دانشگاهی متشکل از 49 پزشک متخصص و 9 متخصص جدید در جنوب غرب خوزستان کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه 9 پزشک متخصص برای اولین بار کار خود را در اروندکنار آغاز می کنند. بقیه پزشکان بر اساس نیاز بین شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان تقسیم می شوند تا خدمات درمانی بیشتر شود. می توان در این زمینه ها ارائه کرد، بهبود بخشید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود. پزشکان فوق تخصص جدید در این منطقه در رشته های نفرولوژی، نوزادان، خون و سرطان، گوارش بزرگسالان، گوارش کودکان، ریه، آسم و آلرژی، غدد درون ریز و جراحی پلاستیک هستند.

محمدی گفت: این پزشکان جدید، دوره 24 ماهه خود را در دانشگاه علوم پزشکی آبادان سپری خواهند کرد و امیدواریم پس از آن شرایط را برای ماندن آنها در این منطقه فراهم کنیم.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان افزود: وی ادامه داد: ما همواره سعی کرده‌ایم مشوق‌های مختلفی از جمله تأمین مسکن، پرداخت به موقع اجاره بها و فراهم‌کردن شرایط کار در مراکز مختلف را برای پزشکانی که به تخصص آنها نیاز داریم فراهم کنیم. یک فرصت ایجاد کنید. ماندگاری

معاون پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز در این مراسم اعلام کرد. اتفاق خوبی که امسال افتاد این بود که پزشکان متخصص در رشته های پایه و پایه را به طور ویژه به اروندکنار اختصاص دادیم.

سید محمد صالحی افزود: انتظار داریم با انتصاب پزشکان جدید در اروندکنار شاهد اتاق های عمل و کلینیک های پر از پزشک و متخصص در این شهرستان باشیم.

او گفت. همچنین در مناطق محروم باقیمانده خرمشهر، شادگان و آبادان شاهد حضور پزشکان متخصص و زیرمجموعه جدید خواهیم بود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان با اشاره به اینکه قبلاً فوق تخصص غدد در منطقه نداشتیم و این فوق تخصص در جنوب غرب خوزستان نیز فعال شده است، این رشته در محدوده قرار گرفت. از فعالیت ها؛ دانشگاه علوم پزشکی آبادان.

شایان ذکر است در جنوب غرب خوزستان پزشکان متخصص جدیدی در رشته هایی چون گوش و حلق و بینی، جراحی سر و گردن، اطفال، طب فیزیکی و توانبخشی، فوریت های پزشکی، زنان و زایمان، روانپزشکی، رادیولوژی، پرتو انکولوژی، چشم پزشکی، کلیه ظهور کرده اند. و جراحی مجاری ادراری، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، پزشکی هسته ای، بیهوشی، بیماری های اعصاب، قلب، بیماری های عفونی و گرمسیری، داخلی، پوست، ارتوپدی و پاتولوژی.

انتهای پیام/





آیا این خبر کمکی کرد؟

بر اساس نتیجه رای دادن به و رای مخالف