بین الملل

آخرین آمار کرونا نشان می دهد که تعداد افرادی که از این سه گانه بیمار شدند ، به حدود 2000 نفر رسیده است

طبق اخبار آنلاین تا به امروز ، ایالات متحده با 13،069 ، روسیه با 5،841 ، اسپانیا با 4،771 ، انگلیس با 4،776 ، ترکیه با 2،936 و ایتالیا با 2،936 در 24 ساعت گذشته موارد جدیدی از بیماری کرونا ویروس داشتند.

شما می توانید آخرین تصاویر افراد مبتلا به Coronavirus را در تصاویر زیر مشاهده کنید تا زمان انتشار این گزارش ، این ارقام هر دقیقه به روز شود.

تصاویر از صفحه Word of Meers هستند که آمار افراد آسیب دیده و اعدام شده را جداگانه تغییر می دهد.

آمریکا

به گفته Sputnik اتحادیه تجارت در مراسمی روز سه شنبه در کاخ سفید ، آقای دونالد ترامپ با صاحبان مشاغل کوچک و کارمندان که از “برنامه حمایت از آزادی” بهره مند می شوند ، صحبت کرد و به سؤالات جدید در مورد ویروس Corona پاسخ داد.

ترامپ درباره گسترش Covid-19 گفت: در 184 کشور موجود است. باور کردن آن غیرممکن است. این باید از چین وارد شده باشد. اکنون 184 کشور جهان به جهنم می روند.

رئیس جمهور آمریكا همچنین اظهارات خود را علیه سازمان بهداشت جهانی بیان كرد و گفت كه این امر باعث شده است كه آمریكا را گمراه كند.

ترامپ همچنین گفت سازمان بهداشت جهانی با چین موافقت كرده است كه شیوع Covid-19 (كروناویروس 2019) را مسدود كند. وی گفت: “ما به دنبال هستیم.”

وی گفت: “ما از سازمان بهداشت جهانی راضی نیستیم.”

دونالد ترامپ که به دلیل ادعای دولت کروناویروس در ایالات متحده مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است ، از سازمان بهداشت جهانی (WHO) به دلیل حمایت از چین و تلاش برای مخفی کردن اطلاعات اصلی درباره شیوع کرونا انتقاد کرده است.

به نقل از CNN ، Drs. آنتونی فوچی ، رئیس اپیدمیولوژیست ایالات متحده ، گفت که افزایش سطح کورو ویروس اجتناب ناپذیر است. وی همچنین گفت میزان این گسترش بسته به پیشرفت دولت آمریكا در ماه های آینده می تواند مضر باشد. وی گفت: “تا آن زمان ، اگر بتوانیم به همه محدودیت ها نگاه کنیم و آنها را اعمال کنیم ، خوب عمل خواهیم کرد.” اگر اینگونه نباشد ، ما یک زمان بسیار خوب و باحال خواهیم داشت. وی همچنین نسبت به رفع محدودیت در اراضی هشدار داد.

لازم به ذکر است که ایالات متحده از نظر تعداد قربانیان کورون ویروس با اختلاف معنی داری در مقایسه با کشور دوم (ایتالیایی هایی که درگذشت و 27 هزار و 700 نفر از کروناویروس درگذشت) در رده اول جهان قرار دارد.

این کشور 1،048،834 پرونده دارد و 60،495 مورد در اینجا فوت کرده است. 1222 نفر دیگر نیز در 24 ساعت گذشته جان باخته اند.

انگلستان

وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرده است که در پی همه گیر شدن ویروس Coronavirus ، بیش از دو میلیون جراحی از کشور برداشته شده است تا بیماران مبتلا به Covid 19 تحت درمان قرار بگیرند. به گفته گاردین ، ​​لیست افزایش لیست انتظار برای جراحی در انگلیس به وزارت بهداشت این امکان را می دهد تا 20 هزار پرستار و پزشک را به طور داوطلبانه بازپرداخت کند تا در انتهای کورونا کورونا به وزارت بهداشت بازگردند. و او می خواهد پس از تروما در بیمارستان ها بماند و به جراحی بیهوشی کمک کند.

گاردین به نقل از خدمات ملی بهداشت گفت که تأخیرهای جراحی برای کشور 1 میلیارد در ماه هزینه دارد ، اما 12،000 تخت پزشکی برای درمان بیماری های قلبی آزاد می کند.

خورشید همچنین با استناد به مرکز ملی آمار اظهار داشت: آمار تلفات ویروس Coronavirus در انگلیس احتمالاً بیش از 60 مورد از سوی مقامات است و بیشترین مرگ و میرها در اپیدمی کورون ویروس در این کشور حداقل 32000 نفر است. پروفسور مارتین گرین ، مدیر مراکز مراقبت از کودکان در انگلستان ، نوشت که تعداد مبتلایان به کورو ویروس در این سایت ها بیش از 10،000 نفر تخمین زده می شود.

انگلیس با تلفیق تعداد قربانیان کورون ویروس در خارج از بیمارستان ها ، انگلیس اکنون بیشترین تعداد قربانیان کروناویسی را در جهان پس از آمریکا دارد ، اما با توجه به شیوع هر دو کشور ، انگلیس دو برابر ایالات متحده است. وا

این کشور 165.221 پرونده دارد و 26،097 نفر تاکنون جان باخته اند. در طی 24 ساعت گذشته 4،419 نفر دیگر جان باخته اند.

اسپانیا

کاهش تعداد مبتلایان بیمار و بدرفتار Cuvid-19 در اسپانیا ، دولت فدرال را با کاهش تدریجی محدودیت ها و ایجاد شهرک های دائمی در هفته های آینده تقویت کرده است. به گزارش بی بی سی ، پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا اعلام کرده است که دولت محدودیت ها را کاهش داده و به عنوان یک برنامه چهار بخشی به زندگی عادی باز می گردد تا پایان ژوئن (ژوئن – ژوئیه).

پدرو سانچز در توضیح برنامه های ناپایدار اظهار داشت: “افزایش تدریجی محدودیت های اعمال شده از سوی دولت به دلیل گسترش گسترده تاج ، که از 14 مارس (24 مارس) آغاز شد و به ضرر زندگی مردم اضافه شد ، بحران مالی را ایجاد کرده است.” 4 مه (15 مه) کلید اصلی است و رویکرد آن برای برنامه ریزی بهتر خواهد شد.

به گفته سانچز ، مدت زمان هر یک از چهار مرحله حداقل 15 روز ، به مدت هشت هفته است و پس از آن اقدامات بعدی برای گسترش بیماری انجام خواهد شد.

به گفته دولت اسپانیا ، در مرحله اول این پروژه ، کلیه فعالیتهایی که در زمینه نگهداری مشتری و خدمات به مشتریان مانند آرایشگاه انجام می شود ، پس از حفظ مرکز تماس و در معرض بهداشت ، فعالیت خود را از سر می گیرند. اجازه داده می شود بدون هدر رفتن در آنجا ، دوباره غذا را باز کنند.

مرحله دوم این عملیات که انتظار می رود از 11 ماه مه در بسیاری از مناطق اسپانیا آغاز شود ، یک رستوران و رستوران است که یک سوم از سهم خود را دارد و امکان جلوگیری از پذیرش استرس را دارد. افرادی که هیچ نشانه ای از این بیماری ندارند ، مجاز به معاشرت در گروه های کوچک هستند.

این کشور 236.899 پرونده دارد و 24.275 نفر تاکنون جان باخته اند. در 24 ساعت گذشته ، 453 نفر دیگر جان باخته اند.

ایتالیا

به گزارش یاهو نیوز ، در 24 ساعت گذشته ، 323 نفر در کشور آلوده شده اند که منجر به مرگ بیش از 27600 نفر شده است.

تعداد مبتلایان به کروناویروس (Covid-19) در این کشور به بیش از 203،000 رسیده است که از این تعداد 1795 نفر از مشکلات جدی برخوردار هستند.

در 24 ساعت گذشته ، 2،086 مورد جدید از بیماری های قلبی عروقی در ایتالیا شناسایی شده است که نشان می دهد تعداد بیماری های قلبی و عروقی در ایتالیا همچنان رو به کاهش است (روزانه و شبانه).

ایتالیا از نظر میزان شیوع کرونا در رتبه دوم و از نظر شیوع در رده سوم قرار دارد.

الجزیره گفت: در بعد از ظهر آغاز مرحله دوم مبارزه با تاج و کاهش تدریجی تخلیه ها و ممنوعیت گسترده ترافیک ، نخست وزیر ایتالیا به مردم هشدار داد که این کشور هنوز در معرض خطر است و نمی تواند به موقع برگردد.

جوزپه كنته در سفر به استان لومباردی ، جایی كه ویروس كرونا پیدا شد ، گفت: “می خواهم یادآوری كنم كه از دوشنبه 4 مه ، 4500000 نفر از كار برگشته اند.” ، از قطارها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی که می توانند به عفونت ویروسی منتقل شوند ، استفاده کنید ، بنابراین نظارت بر تأسیسات بهداشتی و مسافت عمومی بسیار مهم است.

كنته همچنین در سفر به شهر برگامو ، پایتخت Quaid 19 در ایالت لومباردی هشدار داد كه اگر تورم در سه ماهه دوم گسترش یابد ، محدودیت بزرگراه ها برقرار می شود.

روسیه

در طی 24 ساعت گذشته عفونت های کورون ویروس در روسیه رو به کاهش بوده و تعداد کل آلوده ها به کمتر از 6000 نفر رسیده است. در 24 ساعت گذشته ، تعداد بیماران تاج در روسیه به 5 هزار و 841 نفر رسیده است و این تعداد به 99.399 بیمار رسیده است.

روز گذشته شش نفر از 411 نفر مبتلا به كرونا ویروس تشخیص داده شدند. همچنین مشاهده شده است که طی 34 ساعت گذشته 105 نفر جان خود را از دست داده اند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرده است که شهرک سازی روسیه تا پایان این ماه تکمیل نخواهد شد. پوتین در یک کنفرانس ویدئویی با رهبران روسیه گفت: “روسیه تا یازدهم ماه آینده بسته خواهد شد.” 11 مه (12 تا 22 مه) یک تعطیلات عمومی در روسیه است.

شهردار مسکو گفته است که به گفته شهردار مسکو ، بیمارستانی با 10 هزار تخت در این شهر ساخته خواهد شد.

ترکیه

به گفته آناتولی ، وزارت بهداشت ترکیه ، با اشاره به اینکه تعداد بیمارانی که روز گذشته بهبود یافته اند ، بیشتر از دو برابر تعداد موارد جدید است ، گفت: کشور ما قبلاً از این شرایط غرور رنج می برد.

فخرالدین کوجا گفت: تعداد بیماران مراقبت های ویژه از 58٪ به 10٪ و میزان مرگ و میر از 14٪ به 14٪ کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت تحت تأثیر تاج در بین اقوام ما در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی کم و 80 نفر است ، اظهار داشت: ما بیماران کرونا را به خانه های آنها ارسال نکرده ایم و آنها را نفرستاده ایم. علائم تاج از هر یک از شهروندان تحت نظارت ما ، شروع به درمان به موقع می کنیم. ترکیه تنها کشوری است که آمبولانس هوایی رایگان را برای شهروندان خود فراهم می کند. وی افزود: 5 هزار و 849 نفر از کارکنان بهداشتی در افزایش آگاهی از مبتلایان به این ویروس نقش داشته اند. تا به امروز ، این گروه ها 468.390 نفر را که با بیماران تعامل داشته اند ، شناسایی کرده اند.

از جهات دیگر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در نامه ای به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا گفته است: “كشور ما متعهد به همکاری با ایالات متحده برای رفع نیاز فوری برای مقابله با شیوع این بیماری و بهبود اوضاع در ایالات متحده است.” ما ادامه خواهیم داد اردوغان در نامه ای که به ایالات متحده ارسال شده و به هواداران کمک های ترکیه ارسال شده است ، اظهار داشت: “من معتقدم که با تمام تلاش ما می توانیم Qovid-19 و تشخیص های جدید و موقعیتی که برای مقابله با این مشکلات به دست آورده ایم را برطرف کنیم.” بهداشت عمومی با قدمهای محکم به پیش می رود.

ایران

در ایران رئیس جمهور خواستار حمایت از بهداشت عمومی و رفع نیازهای مردم به نفع مردم شد و گفت: “اکنون ما می گوییم در خانه بمانید و با خیال راحت و حرفه ای خانه را برای انجام کارهای مهم و کار ترک کنید.” در عین حال ، هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که کرونا ویروس به پایان می رسد ، و ما باید برای رعایت نکات بهداشتی ، مشاغل ، مطالعات علمی ، تحقیقات و چشم انداز قرار گرفتن در جامعه پر از دستورالعمل های بهداشتی آماده باشیم.

روحانی اظهار داشت: “حوزه سفید به معنای بی توجهی به توصیه های بهداشتی نیست ، دستورالعمل ها باید در سه منطقه قرمز ، زرد و سفید با احساس رعایت شود.”

در خبر دیگری ، جانپور سخنگوی وزارت بهداشت ، درمان و خدمات پزشکی اظهار داشت: محاکمه 1073 نفر دیگر در کشور خوب بود.

وی اضافه کرد: از دیروز تا امروز اول اردیبهشت سال 2016 بر اساس روش های دقیق تشخیصی ، 1.073 بیمار جدید مبتلا به 19 بیمار مبتلا به کووود در این کشور شناسایی شده اند. در گذشته 80 بیمار مبتلا به Qovid 19 درگذشت.

وزیر بهداشت می گوید که همچنین تعداد کشته شدگان این بیماری 5 هزار و 957 نفر بوده است. جوانپور با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر 73 هزار و 791 بیمار بهبود یافته و از بین رفته اند ، افزود: 2 هزار و 965 بیمار مبتلا به Quaid 19 از نظر خوبی برخوردار هستند. وی افزود: تاکنون 453 هزار و 386 تست پس از مشخص شدن Qovid 19 در کشور آزمایش شده است.

310311