استان ها

۱۸ شهر اصفهان در وضعیت قرمز کرونایی/۲۰۹ بیمار جدید شناسایی شدند

به گزارش سرگرمی برای همه از اصفهان، روند بیماری ایسکمیک قلب در استان اصفهان در حال تثبیت است، به طوری که تعداد شهرهای ایسکمیک قلب نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است و دو شهر در وضعیت کرونا زرد ثبت شده اند. . .

از امروز اصفهان، بوئین میاندشت، تیران و کرون، چادگان، سمیرم، گلپایگا، لنجان، نطنز، اردستان، فریده، فریدونشهر، خمینی شهر، خوانسار، شهرضا، فلارآباد، نجف هستند. . قرمز و کرونا بسیار خطرناک ثبت شده است.

در این وضعیت شاهین شهر و میمه، اردستان، خور و بیابانک، گلپایگان، خوانسار و کاشان قرار دارند. نارنجی کرونا، آران، بیدگل و برجار در این وضعیت قرار دارند رنگ: ویروس کرونا ثبت شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از روز جمعه 6 اسفند تا امروز 6 اسفندماه 580 بیمار مشکوک به ازدواج به مراکز درمانی این دانشگاه مراجعه کردند که 209 نفر از آنها به بیماری کرون مبتلا شدند. اصفهان: 161 نفر مدتی است در بیمارستان بستری شده اند.

مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حال حاضر 1142 بیمار مبتلا به ایسکمیک قلب را پذیرش می کنند که 189 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

او در 24 ساعت گذشته است 157 بیمار بهبود یافته عروق ویروس کرونا از مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

مجموع فوتی‌های ناشی از بیماری ایسکمیک قلبی با احتساب مرگ‌های قطعی و مشکوک در 32 ساعت گذشته 32 نفر بوده که از این تعداد 29 نفر قطعی و سه مورد مشکوک بوده‌اند.

بر اساس اعلام این نهاد، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یک میلیون و ۴۰۲ هزار و ۴۶۹ بیمار تایید شده بیماری عروق ویروس کرونا قلب به مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده اند که از این تعداد ۴۷۵ هزار و ۷۷۴ نفر مبتلا به بیماری ایسکمیک قلبی هستند.

از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون 17 هزار و 766 بیمار مشکوک و پایدار مبتلا به ایسکمیک قلبی در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فوت کرده اند. 11324 فوتی تایید شد و 6496 نفر مشکوک به کرونا هستند.

133410 بیمار عروق ویروس کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

48: