اقتصادی

آب زیرزمینی حدود یک متر در لرستان کاهش یافته است

سرگرمی برای همه / لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت. در لرستان در آوریل امسال ، آبهای زیرزمینی به طور متوسط ​​حدود یک متر نسبت به سال قبل کاهش یافته و برابر با 90 میلیون متر مکعب است.

داریوش حسن نژاد در مصاحبه با سرگرمی برای همه اظهار داشت: “جریان رودخانه خرم آباد در محل دویس ویسیان حدود 7.5 متر مکعب در ثانیه است که 32 درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل (11 متر مکعب در ثانیه) است و بلند مدت در مقایسه با همان دوره (14 متر مکعب در ثانیه) :) 46٪.

او روشن کرد. در محل دویس ویسیان ، میزان تخلیه رودخانه کشکان حدود 9 متر مکعب در ثانیه است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و همان دوره طولانی مدت 44 درصد (16 متر مکعب در ثانیه) کاهش یافته است ( 47 متر مکعب در ثانیه) 81 درصد کاهش یافته است.

مدیر آب منطقه ای لرستان ذکر کرد. دوره (74 متر مکعب در ثانیه). کاهش یافته.

حسن نژاد افزود. دبی رودخانه چولهول در منطقه عفرین حدود 1.5 متر مکعب در ثانیه است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 25٪ (2 متر مکعب در ثانیه) کاهش می یابد ، و مدت طولانی مدت مشابه 75 کاهش می یابد ٪ (6 متر مکعب در ثانیه).

او گفت. دبی رودخانه میدیان رودر در سایت بافت حدود 025 متر مکعب در ثانیه است که 58 درصد کمتر است (در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته) (06 متر مکعب در ثانیه کاهش می یابد) نسبت به مدت مشابه طولانی مدت (دو متر مکعب در ثانیه).

مدیر منطقه ای آب لرستان ادامه داد. جریان رودخانه کشکان در پلدختر حدود 16.5 متر مکعب در ثانیه است که 53 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته (35 متر مکعب در ثانیه) و 81 درصد نسبت به مدت طولانی است. (86 متر مکعب در ثانیه). کاهش یافته.

حسن نژاد اظهار داشت. جریان رودخانه تایر در دورود حدود پنج متر مکعب در ثانیه است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 38٪ (8 متر مکعب در ثانیه) و نسبت به مدت مشابه 81٪ کاهش یافته است. دوره زمانی (27 متر مکعب در ثانیه).

او گفت. “تخلیه رودخانه مارباره در سایت دورود حدود سه متر مکعب در ثانیه است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 67 درصد (9 متر مکعب در ثانیه) کاهش یافته است ، در حالی که همین شاخص 79 درصد است. طولانی مدت (14 متر مکعب در ثانیه).

انتهای پیام: