متولیان در جبهه فرهنگی باید هوشیار باشند

سرگرمی برای همه/همدان امام جمعه نهاوند گفت: دشمن در جبهه فرهنگی اقدامات قابل توجهی انجام داده و متولیان فرهنگی باید هوشیار باشند.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی چهارشنبه ۲۶ آنلاین در کارگروه عفاف و حجاب شهرستان نهاوند، کشتار و جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم و کشتار صدها مرد، زن و کودک بی‌گناه، را محکوم کرد و درباره اقدامات دشمن در جبهه فرهنگی گفت: هدف دشمن ایجاد مشکلات و متلاشی کردن اساس خانواده اسلامی- ایرانی است که در قالب برداشتن حجاب و روسری زنان اقدام کرده است.

امام جمعه نهاوند افزود: در اصل دشمن با این اقدام  می‌خواهد خانواده‌های ایرانی را از هم متلاشی کند که به دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی توصیه می‌کنیم وظایفشان را در این حوزه جدی بگیرند و هوشیار باشند.

فرماندار نهاوند نیز با ابراز تأسف و ناراحتی از کشتار کودکان و مردم بی‌دفاع فلسطین، گفت: جایگاه حقوق بشر کجاست که چنین شاهد کشتار کودکان بی‌گناه فلسطین هستیم؟

ضرغام احمدوند در ادامه از راه‌اندازی نمایشگاهی با هدف عرضه تولیدات فرهنگی در شهرستان و تلاش برای دائمی شدن آن خبر داد و تصریح کرد: چند سالیست دشمن با هدف از هم گسستن اساس و پایه خانواده‌ها روی آن دست گذاشته و پس از سال‌ها فعالیت و اقدام روی موضوعات مختلف از جمله جنگ نظامی و… که به نتیجه هم نرسید، حالا روی حجاب دست گذاشته و بیداری و اقدام به‌موقع و عملکرد دستگاه‌های فرهنگی ما در این باره مهم است.

وی با بیان اینکه قرارگاه عفاف و حجاب باید مورد توجه قرار بگیرد، تأکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید توجه بیشتری داشته باشند موضوع را اولویت اقدامات فرهنگی قرار دهند.

فرماندار نهاوند درباره راه‌اندازی نمایشگاه عفاف و حجاب، بر برگزاری نشستی با محوریت صمت، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد و راه‌اندازی نمایشگاهی با هدف عرضه تولیدات فرهنگی تأکید کرد تا نقاط ضعف و قوت بررسی و سپس برای راه‌اندازی دائم آن تصمیم گیری و اقدام شود.

وی هم چنین به مشاوران بانوان در محیط‌های اداری توصیه کرد، نسبت به سلامت محیط و رعایت عفاف و حجاب اهمیت قائل شوند و ابتدا از همین محیط‌ها شروع شود و بیرون از ادارات هم طبق دستورالعمل قرارگاه عفاف و حجاب عمل می‌شود.

احمدوند در ادامه بیان کرد: با توجه به حساسیتی که در بحث عفاف و حجاب مطرح است، یک قرارگاه تشکیل شده و این کارگروه هم زیرمجموعه آن محسوب می‌شود که از مدیران می‌خواهیم در این مجموعه با روش و جبهه جدید دشمن با جدیت عمل کنند.

فرماندار نهاوند در پایان تأکید کرد: از دسیسه‌های دنیای غرب غافل نشوید چراکه این یک بهانه است، برای از هم گسستن بنیان خانواده و ایجاد مشکلات فرهنگی بسیاری که دشمن برای آن برنامه‌ریزی و هزینه کرده است.

انتهای پیام